متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رسول اکرم صلّى الله عَلَیه وَ آلِه:

«اِنَّ لِلجَنَّةِ بابا یُدعى اَلرَّیّانَ لایَدخُلُ مِنهُ اِلاّ الصّائِمونَ»

بهشت را درى است که ریّان نامیده مى شود

از آن در، جز روزه داران وارد نشوند...



نظرات شما عزیزان:

حكيمه
ساعت11:02---6 تير 1394
بله نوسنده ي جديد
تو وب هم كه گفتم اسمش فاطمه ست


ثنـــای دوست داشتنی
ساعت9:37---5 تير 1394
سلام مهناز جون
خوبید عزیزم؟
نماز روزه هاتون قبول گلم!
به به چه پستهای زیبایی!!!!خیلی ممنون عزیزم خسته نباشی
مهناز جون نمی دونم چرا خندونکات باز نمی شه ، می بوسمت آبجی گلیییی
پاسخ: سلام عزیزم! قبول حق. همچنین. ممنوووووونم عزیزم


حكيمه
ساعت14:08---4 تير 1394
کس غنچه نهان شده دربرگ را نچید/ از بی حجابی است اگر عمر گل کم است
پاسخ: مرسی عزیزم! من این بیت و خیلی دوست دارم


حكيمه
ساعت14:01---4 تير 1394

مهناز جان لطف كن واسه پست هاي دوستم هم نظر بذار
اونم كم كم مياد تو وب شما واستون نظر ميذاره
مررررررسي بهترين دوست مجازيم
پاسخ: چشم عزیزم! ولی دوستتو معرفی کن! اسم و آدرس وبشونو بگو!!!!؟؟؟
متوجه شدم! منظورت نویسنده جدیدت بود دیگه؟؟؟؟!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 4 تير 1394برچسب:, ] [ 11:55 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب