متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلااااااااام

من برگشتم...

بعد از یک سال اومدم سراغ کلبه م ...

واااااای دلم برای کلبه م یه ذره شده بود

البته گاهی وبمو باز میکردم و متنهامو میخوندم اما اینجوری یه چیز دیگه س...


دلم برای همه ی دوستان هم تنگ شده

کم کم و سرفرصت به همه تون سر میزنم...

فعلا یه کم به کلبه م برسم

 




نظرات شما عزیزان:

مهربانی ها
ساعت23:36---24 تير 1395

پاسخ: مرسییییی


مهربانی ها
ساعت23:35---24 تير 1395
سلاااااام مهناز جان
چقدر خوشحالم
خدا رو شکر
با آرزوی سلامتی و سعادتمندی
پاسخ: سلااام خانم. ممنون بهم سرزدید.
ممنونم خانم. سلامت باشید


Kh
ساعت6:42---19 تير 1395
سلام عزیزم
خوشحالم که برگشتی اونم بادست پر ومطالب عالی ومفید
موفق باشی
پاسخ: سلام عزیزدلم...... چقدر خوشحال شدم نظرتونو دیدم. ممنووووونم معلم مهربوووونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 تير 1395برچسب:بازگشت,سال,شادی, ] [ 16:44 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب