متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم
میان این همه گل‌های عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم


دختر چیست؟
موجودی است که فقط شیطونی‌اش به یه دنیا می‌ارزه

خداوند ناز خود را در دختر تجلى کرد اى نازترین ناز خدا روزت مبارک


روز دختر بر همه دخترای گل ایرانی مبارررک باشه






نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت16:00---31 شهريور 1395
سلام عزیزم...خوبم گلم ..تو چطوری؟؟؟ منم همینطور...اره که یادمه مگه می شه فراموش کرد...[قلب]
چشم زود میام........اینم من که اومدم[ماچ]
پاسخ: سلام لیلا جان... مرسی خانمی.... خیلی خوش اومدی


مهربانی ها
ساعت21:45---7 شهريور 1395
آدم هایی که
محبت میکنند کمیاب اند،
آدم هایی که
قدر محبت رو میدونند، نایاب!!!!!

سلام مهناز جون
شاد و سلامت باشی
پاسخ: سلام خانم ... ممنونم عزیزم


شهاب الدین
ساعت23:48---16 مرداد 1395
سلام
شبتون به خیر
خوب هستین ان شاءالله؟
از بابت پیام های تبریکتون ممنون،خیلی خوشحالمون کردین.
ضمنا اون فیلم هم گویا قابلیت دانلود داره.کافیه با تبلت یا شاید هم موبایل روی فیلم مکث کنید،گزینه ذخیره ویدیو براتون میاد.
البته این رو من امتحان نکردم،یکی از خواننده ها انجام داده بود.با اندروید گوگل کروم.
اصلش رو هم خواسته باشید از سایت اصلی رهبر گرفتم.دیشب هم یکی دیگه گذاشته بود،اونم خیلی جالبه.فرصت کردین حتما سر بزنید.
پاسخ: سلام. ممنون. خواهش میکنم..... متشکر امتحان میکنم. حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 14 مرداد 1395برچسب:روز دخترمبارک,دختر, ] [ 13:1 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب