متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مهدی جان

در دنیایِ من

سالهاست که عقربه ها از نبودنت یخ زده اند
اما زمستان که می آید

دلم بیشتر برایت تنگ می شود.


❄️اللهم عجل الولیک الفرج❄️



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت21:42---12 دی 1396
الهی آمین

نرگس
ساعت11:56---10 دی 1396
سلام مهناز جونمی.... خوبی عزیزممممم
بله که اجازه هسسستتتت، فقط رو پشت بوم حواست باشه که جلو نامحرم داد نزنی
وای چقد ذوق کردم دیشب از پیامی که دادی
دلم منم برات خیلی تنگه
یادش بخیر چقد شیطونی کردیم، یادته؟
الانم از صبح منتظر بودم سر شهاب خلوت شه، موبایلشو بگیرم بیام برات پیام بدم.
با لبتاب یادم رفته چطوری علامتاشو فارسی کنم .
خب تعریف کن، از خودت بگو
چخبرا؟
چیکار می کنی؟
ازدواج نکردی؟
هههممم، دیگه خلاصه هرچی خبر داری بگو همینجا
قربانت بشم من، عزیزمی.
راسی این دفه پنجمه دارم ارسال می کنم
چقد این کد وبلاگت سخته
پاسخ: سلام عزیزم، ممنوووونم اومدید، خوشحال شدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 دی 1396برچسب:امام زمان,زمستان,, ] [ 19:44 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب