متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

باید قوانین وبم رو براتون توضیح بدم!!!

واقعا از امام زمان شرمنده ام که مجبورم زیر این عکس این چیزا رو بنویسم!

اما چون پست ثابته و هرکی ازراه میرسه اینجا نظر میذاره، مجبورم اینجا بگم!

هرچند که مزاحم ها اصلا نمیخونن!

من یه دختر مذهبی هستم! که یه سری اعتقاداتی دارم که برام ارزش داره! برام هم مهم نیست که دیگران درباره ام چه فکری میکنن! دلم میخواد به قول امروزی ها امل بمونم!

این وبلاگ رو به هر دلیلی که ساختم، الان به خاطر دل خودم دارم ادامه اش میدم!

فقط هم متن هایی رو مینویسم که خودم دوستشون داشته باشم! هرچی که باشه!
برام هم نظر دیگران اصلا مهم نیست!

تو نوشتن هام هم فقط رضایت خدا رو مد نظر دارم!


 

من به هرکسی اجازه نمیدم وارد وبلاگم بشه!!

هرکسی رو هم لایق هم صحبتی با خودم نمیدونم! چه آقا چه خانم!

 

ازاین به بعد ورود آقایون ارازل اینجا ممنوعه! قبلا هم بوده، اما سعی میکردم اونایی که ذات پاکی دارن رو با روش های خودم به اون ذات پاکشون برگردونم!

اما حالا فهمیدم اشتباه میکردم!
اما از این به بعد غیر از آقایونی که قبلا به وبم میومدن، ورود بقیه آقایون ممنوعه!

مگر این که مذهبی باشن و وبلاگ مذهبی داشته باشن و ** فقط ** در حد نظر گذاشتن!


لازم نمیدونم توضیح بدم که آقایونی که اینجا منو با عنوان خواهر خطاب کردن دلیلش چیه؟؟؟!!!

اما بدونید، صرفا گفتن کلمه خواهر باعث نمیشه بقیه فکرکنن که میتونن هرجور دلشون میخواد رفتار کنن!

لطفا هرکی میاد اینجا حواسش به حرف زدنش باشه!!!!

ازاین به بعد هم غیر از کسانی که من میشناسمشون، هرکی وارد وبلاگم بشه، باید آدرس وبلاگش رو بذاره، وگرنه نظرش تایید نمیشه!!!!


هرکی هم من و شرایطم و وبلاگم و قوانین وبمو دوست نداره! به سلامت!

از این به بعد خشک تر و سرد تر از اینی که هستم میشم!!!

واقعا متاسفم!

لیاقت آدمای مجازی دروغ و تخیله!

تو دنیای مجازی خیلی ها لیاقت پاکی و صداقت رو ندارن!!


البته از دوستانم عذرخواهی میکنم!

این متن اصلا برای شما دوستان عزیزو مهربون نیست!!!

شما ها استثناهای دنیای مجازی هستید!!!


خدایا!

کمکم کن با هر بی لیاقتی هم صحبت نشم!


نظرات شما عزیزان:

Mobina
ساعت14:55---25 آذر 1399
متن هاتون عالیه لطفا از وبلاگ من هم دیدن کنید ممنون

حسین
ساعت18:04---1 شهريور 1394
سلام وبلاگتون زیباست .مایل به تبالدل لینک هستید؟
پاسخ: متشکرم. شما لینک شدید


حسین
ساعت22:18---16 مرداد 1394
سلام ... البته که انسان ها هر کسی رو تو حریم خصوصی اش نباید راه بده و همچنین عالیه که بنده خدا کاراشو فقط و فقط برای رضای خدا انجام بده ...اما چه عیبی داره انسان از نظرات دیگران استفاده کنه در مسیر پیشرفتی که موجب تعالی میشه؟ اگه نقدی بر نظرات دیگرا هست باید توجیهش کرد مگر کسی که قصد دیگری دارد. شاید تو این مسیر بتونیم یک نفر رو هم به مسیر بیاریم البته اول باید خودمون تو مسیر باشیم... خدایه نکرده اول به خودم البته می گم ، کاری نکینم که جلوه نامناسبی از مذهبی بودن یا اسلامی بودن در نظر دیگران جلوه کنه . امید وارم شما بزرگوار از دست حقیر برای این نظر نارحت نشده باشید . آیا مایل به تبادل لینک هم هستید؟
پاسخ: سلام. ممنونم بابت نظرتون و این که خیلی صریح حرفتون رو گفتید. اما این متنی که من به پست ثابتم اضافه کردم، دلیلی داره که نمیتونم توضیح بدم! من قصد توهین به کسی رو نداشتم! و دقیقا هم نوشتن این متن به خاطر کسانی بوده که به قول شما قصد دیگری داشتند!!! امیدوارم خدا بابت این وبلاگ ازم راضی باشه و بتونم مطالب وبم رو توی مسیر صراط مستقیم بنویسم! با تشکر لینک شدید


حكيمه
ساعت22:50---26 تير 1394
عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت / صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت . . .
.
.
.
عید سعید فطر بر شما مبارک باد
و چقدر سخت است , که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم
اللهم عجل لولیک الفرج
.


حكيمه
ساعت22:29---21 تير 1394
مـــهـــــــــــــــ♥ ـــنــاز جــــــون چرا نميــــــــاي؟
پاسخ: ببخشید...... کار داشتم.... نشد


حكيمه
ساعت10:13---16 تير 1394
باز امشب عشق تنها می شود / زخم سهم فرق مولا می شود
آفتاب عشق گلگون می شود / سینه ی سجاده پرخون می شود
پشت نخل آرزو خم می شود / داغ حسرت سهم آدم می شود
جاده می ماند غریب و بی سوار / ذوالفقار عدل می گیرد غبار
شهادت مولا امیر المؤمنین تسلیت باد.


حكيمه
ساعت22:30---6 تير 1394
سلام مهناز جان
ميگم شما تواين سايتا كه آمار وبلاگ روبالاميبره واين سايتا كه هي نظر تبليغي ميذارن وبت رو ثبت كردي؟؟؟
پاسخ: سلام عزیزم. نه!


حكيمه
ساعت19:12---29 خرداد 1394
سلام نميدونم چرابه هركي آدرس ميدم ميگه بازنميشه !!!!
ولي آدرس همينه
تازه من آدرسوازروي وبم كپي كردم!!
پاسخ: سلام. درست شد عزیزم. ممنون


حكيمه
ساعت19:17---25 خرداد 1394
سلام آدرسمو عوض كردم:
http://bedonesharh.loxblog.com/
پاسخ: عزیزم! وبت باز نمیشه! میشه وقتی نظر میذاری تو قسمت آدرس، آدرستو بنویسی!


حكيمه
ساعت13:37---20 خرداد 1394
-------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'---- -|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|
برات اسب گذاشتم که زود بیای
فقط اسب سواری که بلدی ؟؟
آپم خوشحال میشم که بیای


samaneh
ساعت17:31---17 خرداد 1394
سلام ..
خوش حالم که افرادی مثه شما که باعث افتخار هسن وبلاگ دارن....
من همه مطالبو خوندم عالی بودن...
به منم سر بزنین خوش حال میشم...


:
ساعت17:54---13 ارديبهشت 1394
موفق باشید وبتون عالی بود
پاسخ: ممنونم


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت0:27---12 ارديبهشت 1394
علی نجوای عرش کبریایی
علی مولود بیت ا...اعلی

علی آیینه ای از حق زمعنی
علی قربانی محراب خونین

علی میزان حق،مثقال توزین
علی مولای درویشان بی کس

علی روحی زانفاس مقدس
علی ذکر و دعای هرملائک

علی ره توشه عرفان سالک
علی وصف کمالات پیمبر

علی را دخت احمد گشته همسر
علی همراه خود دارد سه گوهر

علی دارد حسن همراه کوثر
علی دارد حسینی نور عینی

علی سلطان وچون او کس نبینی
علی غمخوار ودمساز یتیمان

علی مرحم به دلهای پریشان
علی شافی به غوغای قیامت

علی مبعوث حق ،نور ولایت
علی قرآن ناطق خصم هر خس

علی تفسیر قرآن و سخن بس

سلامی پر از دلتنگی و محبت به خواهر عزیزم مهناز خانوم گلم !
تبریک می گم عید میلاد امام علی(ع) و روز پدر رو به شما و پدر گرامی تون، ان شاءالله سالیان سال سایشون مستدام و سلامت باشن
عزیزم کجایی؟ کم پیدایی؟ خیلی دلتنگتون شدم، همه دوستان کم پیدا شدن،
دلم برای همه تون یه ذره شده، خواهش می کنم زود به زود بیاید پست بذارید تا از این طریق دلتنگیمون کم شه

banoo63.blogsky.com این آدرس وبلاگ دیگمه ، تازه راه اندازیش کردم، خوشحال می شم تشریف بیارید....
پاسخ: سلام الهه خانم عزیزم. ممنونم عزیزم. عید شما هم مبارک. ببخشید عزیزم، چشم. هرموقع بتونم میام. منم دلم براتون تنگ شده. برای همه دوستانم


ثنـــای دوست داشتنی
ساعت23:03---20 فروردين 1394
نور دگری به بیت احمد آمد
محبوب رسول حی سرمد آمد
تا عطر وجودش همه عالم گیرد
زهرا گل گلزار محمد آمد

سلام مهناز خانوم عزیزم!
خوبی خانومی؟ شب زیباتون بخیر!
خیلی خیلی تبریک می گم عید میلاد حضرت کوثر، فاطمه ی زهرا(س) و روز مادر رو خدمت شما و مادر محترمتون
ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشین
پاسخ: سلام الهه خانم عزیزم. خیلی ممنونم. منم خدمت شما تبریک میگم


ثنـــای دوست داشتنی
ساعت18:55---29 اسفند 1393
جشن فرخنده فروردین است
روز بازار گل و نسرین است

سلام مهناز خانوم عزیز! حالتون خوبه عزیزم؟ چی کم پیدا شدین خانومی؟
تبریک می گم فرا رسیدن سال نو رو خدمتتون
ان شاءالله سال جدید سالی سرشار از سلامتی و شادی و موفقیت باشه برای شما


حانيه
ساعت11:50---7 اسفند 1393
پخخخخخخخخخخخخخخ
نترس باو منم....
خخخخخخخخخ
عاشقتم اجي بلاي خودم
پاسخ: عزیزی گلم
دلم برات تنگ شده


مجتبی
ساعت20:27---22 بهمن 1393
سلام

خدایا

به داده ات و نداده ات

شکر....

که داده ات نعمت است....

و.....

نداده ات حکمت..........





نرگس
ساعت7:34---8 بهمن 1393
مهناز خانم مهربونم سلام
یعالمه بووووسسس و بغل دلتنگی از راه دور می فرستم برات
ایشالله هممییییششششههه خوب و خوش باشی
التماس دعا


مهربانی ها
ساعت13:36---27 آذر 1393
برایت آرزو دارم
که نور نازک قلبت ٬ به تاریکی نیامیزد
که چشمانت ٬ به زیبایی ببیند زندگی ها را
چو باران٬ آبی و زیبا
بباری ٬ شادمانه روی گرد غم
به دور از دل گرفتن ها
برایت آرزو دارم
به تنهایی نیالاید
خدا٬ این قلب پاکت را
و همواره به دستانت بیاویزد
چراغ راه خوشبختی
بدانی آنچه را اینک نمیدانی
پاسخ: یه عاااااااالمه تشکر! خانم معلم مهربووووووووون


حانیه
ساعت23:46---24 آذر 1393
کوجااااااااااااییییییی یییی
دلم پر پر شد ...مث گل لاله.....هاااااااییییییییییییییی
پاسخ: عزیزم! خدانکنه! مواظب دل مهربونت باش گلم......


نرگس
ساعت23:25---11 آذر 1393
مهناز جان عزیزم سلام
عزیز جان شهاب و بچه ها فردا صبح ایشالله دارن می رن کربلا!
من و فاطمه هم واسه اینکه تنها نباشیم می ریم خونه مادر شوهرم این چند روز رو.
اونجا هم که وبلاگ بازی و این حرفا نیست!
گفتم خبر بدم، اگه اومدین پشت در موندین نگران نشین.
دلم خیلی برات تنگ می شه عزیزم.
خانمی شبت پر ستاره از همیشه،خداحافظ
پاسخ: سلام عزیزم. لطف کردید. ان شاءالله به زودی قسمت شما بشه


حانیه
ساعت11:16---6 آذر 1393
سیلوم اجی گلم.....خوفی...نیسی چرا؟؟؟؟؟؟
پاسخ: سلام عزیزم..........


میراندا
ساعت19:15---5 آذر 1393
عالی بوددددددددددد

زهرا
ساعت13:08---29 آبان 1393
برگـــــ پایـــیزی راهی نـدارد جز سقــوط
وقـتی میــداند
درخـت
عشـــق برگـــــ تــــازه ای را در دل دارد...


زهرا
ساعت13:05---29 آبان 1393
سلام عزیزم.
لطفا هراز گاهی یه سری به من بزن خوشحال میشم.
ادرس وبم رو عوض کردم لطفا توی لینکاتون درستش کنید .
ممنون
پاسخ: سلام. بله. حتما. ممنون


حانیه
ساعت21:28---28 آبان 1393
واقعن که..........

علی
ساعت10:56---28 آبان 1393
چه دعواییم میکنن...خخخخخخخ
پاسخ: کسی با کسی دعوا نداره!!!!!!


نسرین
ساعت21:06---25 آبان 1393
حانیه خانوم....ب تو چه .لیاقتتون همون عشقاتونه....معلماتون.ههههههه
پاسخ: لطفا درست صحبت کنید و ادب رو رعایت کنید!!!! کسی به شما بی احترامی نکرده! لیاقت ما رو هم شما تعیین نمیکنید! معلم های ما تاج سر ما هستن! هرکی هم نمیتونه ببینه! به سلامت....


حانیه
ساعت19:14---22 آبان 1393
مهناز جونم تقصیر خودته....به بعضیا باید عینهو...رفتار کرد....تا بدونن کین......توم بعضیارو مثل خانوم...و اقای...و بزار لیست سیاه وب..
پاسخ: حانیه جونم! انقدر تند نرو عزیزم! هرکسی مسئول کار خودشه!


سارا
ساعت9:41---22 آبان 1393
ببخشید عزیزم ولی مگه تو کی هستی که هرکی رو نمیشناسی باید وبش رو ببینی اگه از نظر تو خوب بود بیان تو وبت اگه برای خدا می نویسی برای همه ولی اگه برای سرگرمیت می نویسی که هیچی والا امام حسینم هر رو تو گروهش راه داد تو که دیگه هیچی
پاسخ: ببخشید! من نگفتم کسی هستم! اما این قوانین منه! این متن هم دلایلی داره که فکر نمیکنم لازم باشه توضیح بدم! این متن دوسال بعد از ساخت این وب، اضافه شده! پس یعنی دلیلی براش داشتم!!!! هرکسی هم دوست داره میتونه وبلاگمو بخونه و نظر بذاره! اما من از مزاحمت خوشم نمیاد!
وبلاگمو هم برای خودم مینویسم و هرمتنی هم که میذارم فقط برام مهمه که خدا راضی باشه! همین.....
خواننده ی زیادی هم ندارم! اما همین چندتایی که هستن برام کافیه! و انقدر ازشون درس یاد گرفتم که با کل دنیا هم عوضشون نمیکنم!
یه نفر هم هست که فقط نظر ایشون برام مهمه! واختیار کامل درباره وبلاگم و حتی خود من دارن!
هرکسی هم قصد مزاحمت نداشته باشه، مقدمش گلبارون......


حكيمه
ساعت20:47---21 آبان 1393
تبسم تو تجسم تمام خوبي هاست

به تبسمت سوگند
كه شادبودنت آرزوي من است..
خيلييييييييييييي دوستت دارم آجييي گلم
پاسخ: مرسی عزیزم. منم همینطور


حانیه
ساعت0:06---20 آبان 1393
ببینم جناب اقای سپهر......مگه زورتون کردیم ک بیاین وب.هر کی اعتراض میکنه نشون میده ک ضد اون نوشته ها عمل میکنه....لیاقت میخاد واس اینکه ب بعضی از وبا بیاین..هیچی نمیگیم پرو میشین...والا
پاسخ:!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟


حانیه
ساعت20:05---18 آبان 1393
اییییییییییییییییی خدا من از دست این چیکا کنم//
کوجایییی دخمل گلم/؟؟؟؟؟؟هان ...نمیگی مامانت نگرانت میشه......زود بیا بینم خونه...منظورم وبه ها
بدووووووووووو
پاسخ: چــــــــــــــــــشـــــــــــــــــــم مامانی!!!!
اووووووووومدم......


هانیه
ساعت11:37---18 آبان 1393



سلاااااااااااااااااااااااااا اا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا م
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥





سپهر
ساعت0:23---18 آبان 1393
اه!خیلی موجود چندشی هستی!حالم ازت بهم خورد...زیاده از حد دیگه تظاهر میکنی!افراط دیگه در چه حد دختر جون؟ بسه دیگه باو ....
پاسخ: شما هرجور راحتید!!!


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت15:11---15 آبان 1393
سلام به خواهر و دوست عزیزم، مهناز جون مهربونم، تسلیت می گم ایام شهادت امام حسین(ع) رو ....
مهناز عزیز ،حال و احوالتون چطوره؟ عزیزم تولدت خییییلی خیـــــلی مبارک البته با تاخیر،خیلی شرمنده ام ،آخه هنوز نت ندارم و الان هم از خونه ی خواهرم وارد شدم، خیـــــــــلی دلم برای شما و حاجیه خانوم مهربونم و همینطور نرگس خانم عزیز تنگ شده، امیدوارم هر جا که هستین شاد و سلامت باشین....
عزیزم این گلهای ناقابل رو تقدیم می کنم برای عرض تبریک
پاسخ: سلااااااام عزییییییییزم.... منم تسلیت میگم این ایام رو..... عزاداری هاتون قبول....
خوبید عزیزم؟؟!! ممنووووووونم..... شما از کجا میدونستید؟؟؟!!!
منم خیــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــی دلم براتون تنگ شده! برای مهلا جون و شیرین زبونی ها و شیطنت های ثنا جون هم دلم تنگ شده! ان شاءالله زودتر مشکلتون برطرف بشه!


حانیه
ساعت14:57---2 آبان 1393
چی شده اجی..نگرنم کردیا..
پاسخ: چیزی نشده گلم!!!! مگه من جی گفتم؟؟!! نگران برای چی عزیزم؟! فقط کارهام یه کم زیاد شده! کمتر میام اینترنت!


حانیه
ساعت21:43---30 مهر 1393

پاسخ: عزیزم!!! دلم برات تنگ شده!!! ببخش! خیلی کار دارم!!


حانیه
ساعت10:58---24 مهر 1393

پاسخ: بله؟؟؟!!!! چی شده؟؟؟!!! شرمنده!!! خیلی کار دارم.......


نرگس
ساعت7:48---16 مهر 1393
مهناز جان سلام.صبحت به خیر خانمی.
چه خبرا؟خوبی عزیزم؟عزیز جان من امروز تا حدود 11-12 با کامپیوتر کار دارم،اگه بودی و دوست داشتی،خوشحال میشم باهم صحبت کنیم.دلم برات خیلی خیلی تنگه
پاسخ: سلام عزیزم. ممنونم. ببخشید صبح نبودم!


حانیه
ساعت22:54---1 مهر 1393

پاسخ: خوبی عزیزم؟؟؟!!!! مرسی


Behnaz
ساعت21:59---1 مهر 1393
وقتی برگ های پاییز را زیر پا له می کنی،
فراموش نکن که روزی به تو "نَفَس" هدیه کرده بودند!

مهناز جون پاییزت پر از رگبار آرزوهای قشنگ!

پاسخ: ممنونم خانم معلم مهربون


حانیه
ساعت10:47---30 شهريور 1393
س
پاسخ: چی شده عزیزم؟؟؟؟؟!!!!!!


شهاب الدین
ساعت0:14---29 شهريور 1393
همیشه از حرمت، بوی سیب می آید
صدای بال ملائک، عجیب می آید!
سلام! ضامن آهو، دلِ شکستهِ ی من
به پای بوس نگاهت، غریب می آید
طلای گنبد تو، وعده گاه کفترهاست.
کبوتر دل من، بی شکیب می آید
برات گشته به قلبم مُراد خواهی داد
چرا که ناله «امّن یُجیب» می آید …
السلام علیک یا سیدنا و مولانا یا اباالحسن یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام


نرگس
ساعت9:57---22 شهريور 1393
سلام مهناز خانمی عزیزم.خوبی عزیز جان؟جای خانم معلم مهربونمون خالی نباشه.ایشالله که سفرشون به سلامتی و با دست پر باشه.ایشالله که سال دیگهاین موقع شما اونجا باشی و همینطور ما.
شما چه خبرا؟روزگار وش و خرم هست؟دلت شاد و لبت خندونه؟عزیزم خیلی خیلی دوستت دارم.التماس دعا
پاسخ: سلام عزیزم. ممنونم. جاشون که خییییییییلللللللی خالیه!!!! اما همین که میدونم جایی هستن که خیلی دوستش دارن، خیلی خوشحالم!
ممنونم. منم براتون دعا کردم که حتما تا سال آینده قسمتتون بشه! البته واجبش سال دیگه! ان شاءالله عمره رو همین امسال برید!
خوبم عزیزم. اما دلم برای معلمم یه ذره شدهههههههههههه!!!!
منم دوستتون دارم. محتاج دعا....


حكيمه
ساعت11:07---20 شهريور 1393
سلام مهناز جون شايد چندروز نيام آخه امشب جشن عقد آبجيمه دو سه شب پيش عقدش بود يه چند وقت خيلي آپ نميكنم
پاسخ: سلام حکیمه جونم. به سلامتی. عیب نداره گلم!!!!


نرگس
ساعت9:48---18 شهريور 1393
سللللااااااااااممممممممم مهناز خانمیییییی.خواهر عزیززززززمممممم یه عااالللللممممهههه دلم برات تنگگگگگهههههه.خوبی عزیزمم?
حیف که شکلکاش باز نشد.و گرنه یه عالمه بوس و گل بذات می ذاشتم .عیدا و مناسبتایی کخ گذشته مبارک!!اینقده دلم می خاست می تونستم برات پیام می دادم.ولی باور کن یادت بودم.
شنبه شبم که رسیدم خونه تا سحر داشتم وسیله برای مسافرت آماده می کردم فرصت نشد بیام نت.این دو سه روزه هم همش داشتم صلوات می فرستادم تا بالاخره آقای اینذنت همزاه اول رضایت دادن وصل شن!!
سرگیجه گرفتم از بس دور خودش چرخید این دایرههه!!
تازه الانم که وصل شده بلاگ اسکایو که اصن باز نمی کنه.وب خانم تاجبخشیانم فقط گلشو میاره!مال شما فقط باز شد.اینقد دلم می خاست برا خانم پیام بدم.از راه دور بوسشون کنم حالا که دارن میرن .ولی حیف که تا الان نشده.حالا به شما می گم تا بهشون برسونین پیغاممو.لطفا خیلی برام دعا کنن که زود زود قسمت ما هم بشه تا الان پاسپورت نداشتم.وای الان دیگه می تونم بگیرم لطفا ایشونم دعوتناممو بگیرن هم برا مکه هم کربلا.خلاصه هر کجا رفتی یاد ما هم باش!!
تا یادم نرفته بگم ازشون بخواه که حلالام کنن که نگران شدن واسم.شما هم همینطور .دیگه یه سری چیزا قانونه نمی شه کاریش کرد.
مهناز جان اگر که غلط داره ببهش اخه دارم با موبایل تایپ می کنم سخته دریت کردنش.برگردیم حتما جبران می کنم.الانم داریم می ریم حرم برا خدافظکه بریم اصفهان.باور کن هربار که آمدم حرم از طرف تک تکتون هم یه سلام جدایی دادم.
قربونت بشم ابجی خوبم التماس دعا
پاسخ: سلام نرگس خانمی! سلام عزیزم. منم دلم براتون تنگ شده بووووود! همه مون دلمون تنگ شده بود! باور نمیکنید الان که پیامتونو دیدم اشکام جاری شد!!! خیلی خوشحالم که خوبید و خوشحالید! خانم تاج بخشیان عزیزم و الهه خانم مهربون هم خیلی یادتون هستن و دلتنگتون! خانم تاج بخشیان خیلی دلشون میخواد قبل از رفتنشون بهشون پیام بدید! اما انگار قسمت نیست دیگه! ایشونم خیلی دلتنگ شما هستن! چشم پیغامتون رو بهشون میرسونم! این حرفا چیه؟! خب آدم برای عزیزانش نگران میشه دیگه! چون دوستشون داره! اشکالی نداره که! ان شاءالله هرچه زودتر قسمت شما هم بشه! من نمیتونم ببینمشون! اما قراره تلفنی برای آخرین بار باهاشون حرف بزنم! قول میدم تلفنی از طرف شما هم ببوسمشون!!!
راستی زیارتتون هم قبول! خیلی التماس دعا!


Behnaz
ساعت21:52---15 شهريور 1393
سلام بر تو ای سبزه زار سرزندگی و صفا! ای پناهگاه آهوان رمیده دل های ما!.
سلام بر تو ای همیشه سبز! ای سیّد گل ها!
یا عَلیِّ بنِ موسیَ الرِّضا عَلَیهِ السّلام.
سلام شب بخیر
مهنازجون میلاد نور مبارک
پاسخ: سلام خانم معلم عزیز. ممنونم


مریم 11
ساعت15:07---13 شهريور 1393
من اپم


حانیه
ساعت12:33---9 شهريور 1393
از فرش به عرش و از عرش به فرش میبرد ، پادشاه ابدی جهان هستی
” خدا ” . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 30 بهمن 1404برچسب:, ] [ 20:26 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب