متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خیلی خوبه کسی رو داشته باشی که ...

بی منت بغلت کنه

بی منت باهاش درد و دل کنی

بی منت باهات گریه کنه

بی منت پشتت باشه

بی منت دوست داشته باشه

بی منت رفیقت باشه

خیلی خوبه که من شما رو دارم

 

این متن رو تقدیم میکنم به معلم عزیزم! که همیشه بی منت باهامه

منم بی منت دوستشون دارم

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت13:19---29 آذر 1392
آموخته ام


كه دوستان خوب و واقعی ،

جواهرات گرانبهایی هستند كه به دست آوردن شان

سخت و نگه داشتن شان سخت تر است .


پاسخ: دوستان واقعی واقعا جواهرن! من اینو کاملا درک کردم! باید براشون جون داد!!! ممنون بابت نظرات قشنگت دوست باوفا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:, ] [ 18:43 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب