متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

_خدایا آرزو دارم در آسمان ها زندگی کنم.

 

_زندگی خواهی کرد.

_آری. اما کی؟

_خیلی زود.

_ زود برای تو زود است، برای من این دنیا آهسته می گذرد، همراه با درد و رنج.

_من در تک تک لحظات زندگی تو همراه با تو هستم، در دردهایت درد می کشم و در شادی هایت شاد می شوم.

_خدایا آیا تو تنها هستی؟

_آری.

_تو که فرشته ها را داری، نباید احساس تنهایی کنی.

_آن ها که دل ندارند.(... لحظه ای سکوت کرد و او را بغض گرفت سپس به بنده اش نگاهی پر از شوق کرد و گفت) من نیز روزی تنها نخواهم بود.

_کی خدا؟

_روزی که تو بازگردی.

_تمام وجود بنده را بهت و بغض فرا گرفت و اشک بر دیدگانش نقش بست و خدا او را به خوابی شیرین فرو برد تا آرام بگیرد.

 

 
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 دی 1392برچسب:, ] [ 11:49 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب