متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خدا در همین نزدیکی هاست ،

 

شاید پشت در است،

 

شاید پشت سرِ ماست،

 

زمزمه ای به گوش می رسد،

 

حرفی برای گفتن دارد،

 

خوب که گوش می سپارم صدایش را می شنوم که می گوید:

 

ای عزیزترینم امروزت را چگونه گذرانده ای!

 

یادی از من نمودی، تماسی با من داشتی؟

 

ایمیلی برای من فرستادی؟

 

دیگر ایمیل هایت مثل همیشه رنگی و زیبا نیست،

 

دیگر از یاد تو فراموش شده ام،

 

 آیا می دانستی این من هستم هنگامی که ؛

 

در دریای گناه و بی خبری و یا ....

 

در حال غرق شدن هستی به او پناه می بری ؟

 

 من همیشه مانند یک سایه در کنار تو هستم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 دی 1392برچسب:, ] [ 16:41 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب