متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

معلم عزیزم! خانم تاج بخشیانم!

دوستتون دارم! خییییللللی دوستتون دارم!خییییللللی!

این گلا تقدیم به شما!

هرچند که میدونم ارزشتون خیلی خیلی بیشتر از سه تا شاخه گل تصویریه مجازیه!

اینجا میگم که همه دنیا بدونن دوستتون دارم!

خودتون که میدونید!

میدونید که بزرگترین هدیه ی خدا هستید برام!

میدونید که وجودتون چقدر برام عزیزه!

میدونید که تمام دنیای منید!

میدونید که همه هستی منید!

میدونید که اگه نبودید چی میشدم؟!

همه رو خوب میدونید!

پس میگم که خودم یادم نره!

میگم که خیالم راحت باشه یه جایی ثبتش کردم!

 

 



نظرات شما عزیزان:

بال خيال
ساعت10:27---24 بهمن 1392
سلام
ازشما دعوت ميكنم با بال خيال به دنياي خاطراتم

تشريف بيارين

منتظرتون هستم
پاسخ: سلام. خواستم تشریف بیارم. اما آدرس ندادید!!!!!!!


حانيه
ساعت10:12---16 بهمن 1392
خداوندا رفیقم را تو یاری کن پناهش باش و درحقش توکاری کن، الهی هرچه میخواهد نصیبش
کن ، خدایا بر لبش لبخند جاری کن





به یاد هم بودن قشنگ ترین هدیه ایست که نیاز به با هم بودن نداره




پاسخ: ممنونم حانیه جونم. دل به دل راه داره!!! منم یادت بودم!! الان میام پیشت.


حانيه
ساعت10:12---16 بهمن 1392
اگر گاهی ندانسته به احساس تو خندیدم و یا از روی خودخواهی فقط خود را پسندیدم اگر از دست من در خلوت خود گریه كردی اگر بد كردم و هرگز به روی خود نیاوردی اگر زخمی كشیدی تو گاهی از زبان من اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من... گناهم را ببخش .... حلالم کن و بعد دعایم کن





پاسخ: عزیزم!!! توبه این مهربونی، کسی رو ناراحت نمیکنی که!!!


الهام
ساعت20:42---15 بهمن 1392
منم عاشق معلم ریاضیمم
خییل نانازه

عشقمه

جونمه
پاسخ: معلم ها همشون ماهن!!!! معلم من از جونم هم عزیزتره


پروانه
ساعت14:12---15 بهمن 1392
منم تو دوران دبیرستان به ی معلم ادبیاتم خیلی علاقه داشتم وقتی دربارش با کسی حرف می زدم طرف می گفت: مردِ؟
منم با تعجب می گفتم نه.

اما رفتار خاصش باعث شد من به دبیری علاقه مند بشم و الان دبیری ادبیات می خونم شاید بیش از 90 درصدش به خاطر اون معلم بود که این رشته رو انتخاب کردم.
پاسخ: من که هیچ وقت به حرف دیگران اهمیت ندادم و نمیدم!!!!! اصلا برام مهم نبوده و نیست!!! چون معلمم برام ازجونم عزیزتره!!! خوش به حالتون!! من که از اول معلمی رو دوست داشتم!!!! اما خب هنوزکه قسمت نشده!!!! ان شاءالله موفق باشید.


زهرا
ساعت15:26---13 بهمن 1392
شما خیلی خوشبختی که خانوم تاجبخشیان معلمتون هستن...واقعا بهتئن تبریک میگم...ایشالا خدا حفظشون کنه
پاسخ: ممنوم عزیزم. آره تواین یه مورد شانس آوردم!! راست میگی خیلی نه خییییییییییللللللللللللللللللللی خوشبختم به خاطر وجود همچین معلم نازنینی!! البته من همیشه گفتم بازم میگم! معلما همه شون ماهن! اما نکته اینجاست که خانم تاج بخشیان من با همه ی دنیا فرق میکنه!!!! بی همتاست اصلا!


حانیه
ساعت22:38---12 بهمن 1392


وقتی می نشینم ، وقتی راه می روم ،
وقتی می خوابم دوستت دارم ،

وقتی صدایی می آید دوستت دارم ،

وقتی سکوت است دوستت دارم ،

چه می کنی با من که چنین راحت همیشگی شده ای ؟
پاسخ: دوستت داررررررررررررررررررررم


حانیه
ساعت20:18---8 بهمن 1392
معلما
صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده ونهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید ، تقدیم می داریم

و به راستی آیا کلامی هست که تاب ثنای ایثار شما آسمانیان رابیاورد؟ کدامین لحظه است که از شمیم تو سکر آور یا عطر آگین نباشد.

به راستی آیا قلمی را می شناسید که با کلک خیال ، شکوه ایثار خاموش معلم را که در بستر رویش های مکرر آدمی ودرگسترده ی تاریخ مکتوب بشریت هماره چون نگینی زرین درخشیده است به تصویرآورد؟

کدام خامه را طاقت تصویر خورشید است ؟…..

آنچه از این سخن برآید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه و کوشش مخلصانه

ی شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرفراز تقدیر و تشکر نمایم و آرزومندم ذات اقدس احدیت شما خوبان را که درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان سازاسلام ازجان مایه می گذارید در کنف الطاف خاصه ی خویش قرار دهد .

معلم عزیز :

دلی که حول نگاه عشق می گردد نیازهایی ملکوتی وپاک می آفریند ، گویا این فریاد شماست که از زبان معلم شهید دکتر شریعتی بیان می شود:
خدایا:

در برابر هرآنچه انسان بودن را به تباهی می کشاند مرا با نداشتن و نخواستن رویین تن کن
مگه نه مهناز جوووووووووووونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


حانیه
ساعت16:16---7 بهمن 1392
سلام مهناز این زهرا سادت خانوم هم وب داره؟؟؟اگهداره ادرسشو بگو تا ینکش کنم ....ممنوووووووووووووونم گلم.به خانوم تاجبخشیان هم سلاممو رسون .دوست دارم عزیزم(خخخخخخخ):- ))
پاسخ: سلام عزیزم!! منم دوست دارم! نه گلم!! بابا زهراجون وب نداره!!! تو فکرکن این شیطون وب بسازه!!! اینترنت منهدم میشه!!!!


زهراسادات
ساعت23:00---5 بهمن 1392
دخترم بابا یه سوال برام پیش آمده ناجور؟دوست خوبم حانیه خانم"ازشاگردای خانم تاج بخشیان عزیزن؟
پاسخ: نه عزیزم! ایشون یه وبلاگ دارن که برای معلمشون ساختن. تو پیوندهای وبم به اسم نرگس من هست. برو ببین قشنگه.


حانیه
ساعت23:49---4 بهمن 1392
سلام مهناز جونم.خیلی دلتنگشم.چهارشنبه اومد پیشم و گفت فقظ به خاطر تو اومدم .یکشنبه ها و دوشنبه ها میبینمش.خیی سخته ............خیلی.....




پاسخ: سلام عزیزم. بازم خوش به حالت! من که هفته ای یه روزم معلم عزیزم رو نمیبینم!!!

ولی تلفنی خیلی باهم حرف میزنیم! اما خب دیدنشون یه چیز دیگه است!


حانیه
ساعت18:22---4 بهمن 1392
از بیان احساسات پاکم هراسی ندارم
می نویسم هر آنچه را که در قلبم بارور شده است



نام تو را که تکرار می کنم قلبم به یکباره می لرزد

تو نمی دانی که چقدر دوستت دارم



اما برایت می گویم تا بدانی

به وسعت آسمان آبی قلبت



و به آرامی موجهای دریای نگاهت

چرا که عشق تو سرلوحه قلبم است



و وجودت آرامش بخش روح و جانم

می دانی چه چیزی آرزوی دلم است ؟!



اینکه تمام وجودت تا همیشه از آن من گردد

و تمام هستی تا ابد فدای بودنمان با هم شود

*عشقم دوستت دارم تا به ابد*: *خیلیییییییییییییییییی دوست دارم
پاسخ: چه عجب اومدی!!!!! دلم برات تنگ شده بود!! الان اینا رو برای من نوشتی؟؟؟؟؟!!!!! طرف صحبتت کیه؟؟؟!!!


حكيمه
ساعت10:10---3 بهمن 1392
حالا چرا نااميد؟از دست من ناراحتي؟؟؟!!!
پاسخ: نه عزیزم! خیلی هم خوشحالم که دوست باوفایی مثل تو همیشه میاد پیشم!


حكيمه
ساعت21:37---2 بهمن 1392
خانم تاج بخشيان دبير چه درسي هستن؟
پاسخ: حکیمه؟؟؟!!! ناامید شدم! برو تو قسمت موضوعات وبم برای بهترینم رو باز کن متن با عنوان نمی دونم رو که قبلا خوندی و برام نظرهم گذاشتی رو دوباره بخون میقهمی!!


حكيمه
ساعت14:41---2 بهمن 1392
ديگه كيا دانش اموز ايشون هستن خانم زهراسادات وفاطمه شاگرد خديجه خانم هستن؟؟؟؟
پاسخ: بله حکیمه جون. این خانومای گل الان دانش آموزای خدیجه خانم هستن!!!!


خديجه
ساعت23:18---1 بهمن 1392
خدايا لايق شغل معلمي نيستم اما سپاس !
لايق دوست داشتن نيستم ولي شكر!

شكر كه در كسوت معلمي آبرويم بخشيدي

شكر كه دلي دادي كه ديگران را دوست بدارم

وشرمنده به خاطر محبت همه دوستان و دانش آموزان گلم آنان كه محبتشون فقط به خاطر لياقت وجودي خود آنان است و نه چيز ديگر

كمك كن كه قدر دان آنان باشم كه من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق

از تو دورم خدايا اما كمك كن كه پلي باشم براي دوستان براي رسيدن به تو
پاسخ: معلم مهربون و فداکار من! شما لایق بیشتر از این ها هستید! این مطلبا و این ابراز احساسات ذره ای از محبت ها و مهربونی های شما رو جبران نمیکنه!!!! شما برای من و همه ی دانش آموزاتون عزیزید! از خدای مهربونم بهترین ها رو براتون آرزو میکنم! همیشه دوستتون دارم معلم خوبم.


سارا
ساعت22:47---1 بهمن 1392
همراه بخواي هستم !!
تا آخرش!!
پاسخ: قربونت برم دوست خوبم!


سارا
ساعت22:08---1 بهمن 1392
سلام عزيزم ميشه بگين چه خبره؟!!
آخه يكي هم منوتحويل بگيره!!!!!
پاسخ: سلام دوست مهربونم! مگه من مردم؟؟!!! خودم تحویلت میگیرم قربونت برم! میبینی که!! فعلا سر خانم تاج بخشیان من دعواس!! هیچ کس هم بقیه پست هامو تحویل نمیگیره!!! منم قاتی کردم انقدر به این و اون جواب دادم!!! همین جوری پیش بره باید برم دیوونه خونه!!!


حكيمه
ساعت21:50---1 بهمن 1392
منم همدم راز هام رو خيلي دوست دارم اما ديگه اينقد با معلمم راحت نيستم كه به عنوان همدم محسوبشون كنم
منظورت رو از پليس نميفهمم؟؟؟
پاسخ: اینکه پرسیدی خانم تاج بخشیان برام چیکارکرده؟! گفتم مگه پلیسی؟!! شوخی بود! خواستم اذیتت کنم! خب هرکسی یه همدمی داره دیگه! مال من که بهترینه!!! تازه فقط من نیستم که!! نظرای دانش آموزاشون رو خوندی دیگه؟؟!!!


fatame .A
ساعت14:49---1 بهمن 1392
سلام مهناز خانم.بله حدستون درست بودمنظور زهرا من بودم. البته برام جالب بود که شما میدونستی...

ولی شدت دوست داشتن ربطی به طولانی بودن رابطه نداره.بالاخره رابطه بایدازیه جایی شروع بشه. اینکه رابطه شما با خانم فرق داره شکی توش نیست از حرفای خانوم هم پیداست که شما براشون باهمه فرق دارید خوب اینم سعادتیه که نصیب شماشده.بااین وجود منم خانمو دوسشون دارم حتی اگر جایگاه شمارو براشون نداشته باشم یاحتی اگر جایگاهی نداشته باشم.

به وب قشنگتونم سر میزنم مخصوصا مطلب هایی که برا خانم میذارید رو خیلی دوست دارم کاملا درک میکنم. پاسخ:سلام عزیزم! خوشحالم که قابل میدونی و بهم سر میزنی! خب بالاخره ماهم یه چیزایی میدونیم دیگه! نظرت رو با اینکه خصوصی ارسال کرده بودی تاییدش کردم! چون حس پاکت رو دوست دارم و میخوام همه بخوننش! اما منظورمن از مدت ارتباطم این بود که یه کم با هم راحت ترهستیم! یعنی من میتونم به راحتی خیلی از حرفام رو به خانم تاج بخشیان بگم! امیدوارم منظورمو متوجه شده باشی و برداشت بد نکنی و ناراحت نشی! میدونم که دوستشون دارید! ایشون هم شمارو دوست دارن! درضمن هرکس جایگاه خودش رو داره! خانم تاج بخشیان به من لطف دارن! من نمیدونستم درباره من هم با هم حرف میزنید!!! خوش به سعادت من!!!! خیلی غیبتم رو نکنیدا! بهشتی میشم! دلتون میسوزه!!! خوشحال میشم نظرای قشنگت رو درباره متن هایی که برای خانم مینویسم و دل نوشته های خودم بدونم!!!


sajjad
ساعت13:50---1 بهمن 1392
من آپم آبجی بیا و داداشتو خوشحال کن


پاسخ:

چشم!


حكيمه
ساعت13:40---1 بهمن 1392
حالا نظرمو مينويسم تا بهت بگم كي تنبله!!!!!!!!!!!
ديروز نوشتم:


منم معلم هام رو خيلي دوست دارم به خصوص معلم ادبيات رو خانم زماني عزيزم من قبل از اينكه خانم زماني معلمم بشن علاقم به ادبيات0 بود ولي الان 1000 خيليييييييييييييييييييييييييي ايشون رو دوستشون دارم اما علاقه ي شما به خانم تاج بخشيان انگار خيلي فراتر از اين حرفاس مگه ايشون در حق تو چي كار كردن كه اينقدر دوستشون داااااااااري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ هااااااااااااااااااااااااااااا ن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:اوووه! حالا یه بارم نظرتو مینوشتی میفهمیدم تنبل نیستی! لازم نبود دوبار بفرستی! باشه قبول شما هم زرنگی! هم باوفا! آره عزیزم! درست حدس زدی! علاقه ی من به خانم تاج بخشیان عزیزم خیلی فراتر ازاین حرفاس!!! ایشون درحق من خیلی لطف کردن! بخوام بگم اینجا جا نمیشه! فقط یه جمله: خانم تاج بخشیان همدم تنهایی های من ومحرم اسرارم هستن!!! تو همدم تنهایی هاتو چه جوری دوست داری؟؟؟!!! هاااااااااان؟؟؟!!!!!!


زهراسادات
ساعت23:19---30 دی 1392
سلام چو بوی خوش اشنایی وباز گشت دوباره من شرمنده الان مزاحم شدم.بابابه پیر به پیغمبر مام معلم عزیزمونو دوست داریم تازه یه نفرو میشناسم که درحد بی نهایت وفراتر از اون که فکرشو بکنید خانمودوسش دااااااااااره.(واقعا)
پاسخ:سلام زهراجان. لطف کردی دوباره اومدی! هر وقت دوست داشتی بهم سر بزن، خوشحال میشم عزیزم. میدونم شما هم دوستشون دارید. اگه منظورت دوستت فاطمه است، تعریف خوبی هاشو شنیدم! بگو پیش منم بیاد! لازم نیست قسم بخوری عزیزم!!! رابطه من با خانم تاج بخشیان خیلی طولانی تر از رابطه شماهاست!! پس حق بده خیلی چیزا بینمون فرق داشته باشه!!! بازم منتظرتم!! هم شما! هم دوستت فاطمه خانم!! بیاین ونظر بدید خوشحال میشم! امیدوارم موفق باشید.


حكيمه
ساعت15:28---30 دی 1392
واااااااي خسته شدم نيييييييييم متر نظر نوشتم اخرش وقتي ثبت رو زدم تاييد نكرد خراب شد رفت ديگه حال ندارم بنويسم
پاسخ:نیم متر!!!!!! همین الان این بلا سرمنم اومد! اما نظرم نصف نیم متر بود! و دوباره نوشتمش! میگم تنبلی!!!!! باشه بابا شوخی کردم! ناراحت نشو باوفا!!! عیب نداره عزیزم!


sajjad
ساعت13:14---30 دی 1392

آبجی با من قهر کردی؟؟؟؟؟

پاسخ: نه! هیچ خواهری نمیتونه با برادرش قهرکنه! هرچقدرم که اون داداش اذیتش کنه! فقط یه کم دلخورم!

اگه قهربودم که متن هات رو نمیذاشتم تو وبم!



محیا
ساعت11:22---30 دی 1392

خدا نگه داره همه ی معلما رو و همینطور خانم تاج بخشیان مهربون و عزیز رو
پاسخ: ممنون محیا جان! همه ی معلم ها مهربونن! اما خانم تاج بخشیان من باهمه معلم ها، نه با همه آدما فرق میکنه!!!! منبع مهربونیه!

 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 دی 1392برچسب:, ] [ 21:53 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب