متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

هنگامی که دل کسی را میشکنی  

صدای شکستنش را به خاطر بسپار


تا هنگامی که دلت را شکستند

رو به آسمان فریاد نزنی

خدایا به کدامین گناه ؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

زهراسادات
ساعت22:57---5 بهمن 1392
مهنازم عزیزم کی دلتو شکونده؟؟؟؟؟هرکی دلتو شکند صداشودرنیار!!!یه روز دلش میشکنه صداش درمیاد!!!
پاسخ: ممنونم عزیزم. گریه نکن طاقت ندارم. اونو کلی نوشتم. ولی الان دلم گرفته برام دعاکن.


sajjad
ساعت16:47---3 بهمن 1392
لایک آبجی لایـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــک
پاسخ: ممنون!!!


محیا
ساعت11:22---3 بهمن 1392
خیلی قشنگ بود
پاسخ: ممنون از لطفت!


ثنادختر دوست داشتنی مامان
ساعت22:56---2 بهمن 1392
سلام،وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید،من لینکتون کردم ،لطفا شما هم من و لینک کنید
پاسخ: سلام. ممنون از حضورتون. شما هم وبلاگ خوبی دارید. متشکرم. حتما.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:, ] [ 21:31 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب