متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کی رفته ای زدل که تمنا کنم تورا
کی بوده ای نهفته که پیدا کنم تورا
غائب نگشته ای که شَوم طالب حضور
پنهان نگشته ای که هویدا کنم تورا
مستانه ، کاش در حرم و دِیر بُگذریم
تا قبله گاهِ مومن و تَرسا کنم تورا
خواهم شبی نقاب ز رویت بر افکنم
خورشید کعبه ، ماه کلیسا کنم تورا

 

 

یابن الحسن

 

 

ای سرو خوش رفتار من

ای از تواضع یار من

هم برلبی گفتارمن

هم در دلی دلدارمن

 

 

یابن الحسن

 

 

توگوهر ناب منی

بی تابی و تاب منی

شیرین تر از خواب منی

در دیده ی دیدار من

 

 

یابن الحسن



نظرات شما عزیزان:

ثنــای دوست داشتنی
ساعت13:23---4 بهمن 1392
مطالبت همه زیبا بود،دوست عزیز خسته ،الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:ممنون، ان شاءالله خودآقا هم قبول کرده باشد!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, ] [ 10:20 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب