متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





معلما

صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده ونهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید ، تقدیم می داریم

و به راستی آیا کلامی هست که تاب ثنای ایثار شما آسمانیان رابیاورد؟ کدامین لحظه است که از شمیم تو سکر آور یا عطر آگین نباشد.

به راستی آیا قلمی را می شناسید که با کلک خیال ، شکوه ایثار خاموش معلم را که در بستر رویش های مکرر آدمی ودرگسترده ی تاریخ مکتوب بشریت هماره چون نگینی زرین درخشیده است به تصویرآورد؟

کدام خامه را طاقت تصویر خورشید است ؟…..

آنچه از این سخن برآید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه و کوشش مخلصانه ی شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرفراز تقدیر و تشکر نمایم

و آرزومندم ذات اقدس احدیت شما خوبان را که درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان سازاسلام ازجان مایه می گذارید در کنف الطاف خاصه ی خویش قرار دهد .

معلم عزیز :

دلی که حول نگاه عشق می گردد نیازهایی ملکوتی وپاک می آفریند ، گویا این فریاد شماست که از زبان معلم شهید دکتر شریعتی بیان می شود:
خدایا:
 
در برابر هرآنچه انسان بودن را به تباهی می کشاند مرا با نداشتن و نخواستن رویین تن کن


مگه نه مهناز جوووووووووووونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

این متن زیبا رو حانیه خانم گلم (صاحب وبلاگ نرگس من) برام فرستادن!

زیبا بود! گذاشتمش تووبم! هرچند مقام معلم ها خیلی بیشتر از این هاست!!

آره حانیه جونم!

معلم ها شمع هایی هستن که میسوزن تا مثل من وتو رو تربیت کنند!

ما باید همیشه قدر دانشان باشیم!!

من گاهی تو وبم برای خانم تاج بخشیان عزیزم مینویسم و تو وبلاگت مخصوص خانم مختارزاده ی عزیزت هست!!

البته بگم من همه ی معلم هام رو دوست دارم و همه شون برام عزیزن! ولی خب خانم تاج بخشیانم با همه دنیا فرق میکنه!

خانم تاج بخشیان عزیزمن که هنوز هم برام معلمه! هرروز یه درس ازشون یادمیگیرم!

خانم! خیییلللی برام عزیزید!

اما اگه تا آخر دنیا هم برای معلم های عزیزمون بنویسیم و ازشون تشکر کنیم کمه!!! خیلی کمه! و ذره ای از زحمت هاشون جبران نمیشه!!!

معلما!

همه تون رو دوست داریم، و دست همه تون رو میبوسیم.

 

مگه نه حانیه جوووووونم؟؟؟!!!

 



نظرات شما عزیزان:

حانیه
ساعت19:50---11 بهمن 1392
فرشتگان روزی از خدا پرسیدند : بار خدایا تو که بشر را اینقدر دوست داری غم را دیگر چرا آفریدی؟ خداوند گفت : غم را بخاطر خودم آفریدم چون این مخلوق من که خوب می شناسمش تا غمگین نباشد به یاد خالق نمی کند؟؟؟؟؟؟؟


.



خداوندا! دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست ، با لالایی مهربان خود ، آرام کن تا وجود داشتن و بودن را ، به زیبایی احساس کنم



.
پاسخ: چقدر زیبا!!!! خدایا همه مون رو با لالایی مهربان خود آرام کن!!! ممنونم که میایی و این نظرای قشنگ رو برام میذاری!!!! بووووووس


حكيمه
ساعت10:57---10 بهمن 1392
زيبابود
اپم
پاسخ: ممنونم حکیمه جون. باشه میام.


حانیه
ساعت20:55---9 بهمن 1392
سلام مهناز جوووووووووونم.منو ببخش راستشو ببینم خانم تاجخشیان ازم ناراحتن؟؟؟؟؟تو رو خدا راستشو بگو....جوابمو خیلی زوووووود بده
پاسخ: سلام حانیه جونم. خانم تاج بخشیان من و ناراحتی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! اونم ازتو دخترگل؟؟؟؟!!!!!! نه گلم، مگه چی شده که ناراحت باشن؟؟!! همون طورکه گفتم هرکارمیکنن برات نظر بذارن تایید نمیشه عزیزم!!!


mostafa
ساعت15:03---9 بهمن 1392
سلاموبلاگ خوب و جالبی داریبه وبلاگ منم سربزنراااااااااااااااستی خوشحال میشم با وبلاگ من تبادل لینک کنی
پاسخ: سلام. ممنون ازحضورتون. من خیلی وقته شما رو لینک کردم!!!


sajjad
ساعت13:45---9 بهمن 1392
درسته آبجی جووووووووووووووووووووونم
پاسخ: ممنون.


Kh
ساعت23:16---8 بهمن 1392
شیشه عطر خدا باز شد و همه جا آمد بوی رحمتش
شکر خدایی را که می بیند گناهان ما را اما از ما دریغ نمی کند رحمتش را .



بازم ممنون ازمهربوني ومحبتت
پاسخ: فداتون بشم معلم مهربونم. قابل شما رو نداشت!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, ] [ 20:57 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب