متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

یادش به خیر

اون موقع ها این لحظه خیلی باشکوه بود....

اما الان دلم برای همون لحظه هم یه ذره شدههههههههههههههههههههههه

دلم اون موقع ها رو میخواد



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت22:57---15 بهمن 1392
دعاتون مستجاب شد زهراخانوم گل!!!!
فردا تعطيله!!!!!
پاسخ: زهرا جان حلال زاده اند!!!! شاهد ازغیب رسید!!! ایشون ازاون معلم دینی هان که دارن فکر میکنن فردا که تعطیله و نمیتونن از دانش آموزاشون درس بپرسن، چه جوری جبران کنن؟؟؟!!!! از ما که گذشت!!! خدا به داد شماها برسه!!! ایشونو گفتم قربونشون برم...... عشقه منه به خدا....... یه دونس


زهرا
ساعت22:10---15 بهمن 1392
دقیقا...حالا چند سالی هس که دبیرا اول ساعت میپرسن زنگ نمیخوره...

تازه دبیر دینیمون هم به چشم آدم نیگا میکنه میپرسه...دفتر نمره رو اصن کاریش نداره...هرکی نخونده بود ازش میپرسه...منم از اول سال تا حالا پایه ثابت پرسش هاش م....فردا هم قراره باز بپرسه...برام دعا کنید...

خیلی حرف زدم...عالی بود مهناز جون
پاسخ: آخ آخ!!!! گفتی معلم دینی! داغ دلم رو تازه کردی!!!!!!! اصلا معلم دینی ها درس نپرسن، آسمون به زمین میاد به خدا!!!!!!! الهی قربونشون برم.....


Kh
ساعت19:41---15 بهمن 1392
وبا شكوه تر از اون لحظه اي است كه دانش آموزي براي
اين كه ازش درست پرسيده نشه ،آية الكرسي ميخوند ولي

همون موقع معلم اسم شو صدا مي زد!!!!!!
پاسخ: خااااااااااانم!!! این کجاش باشکوه بود؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!! همش تقصیر شما معلم هاست که علم غیب دارید دیگه!!!!!! ومتوجه میشید کی داره آیة الکرسی میخونه و ازش درس میپرسید!!!! اما من دلم برای همون هم تنگ شدهههههههههههههههههه!!!!!! اصلا من الان اون روزا رو میخواااااااااااااااااااام!!!! باید چی کار کنم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!


مریم
ساعت10:53---15 بهمن 1392
ای جونم دلم چقد هوای اونروزا رو کرد هعییییییی یادش بخیر مرسی اجی گلم یاد قدیما افتادم
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم!! حرف دل خودم بود!!! دل خودم بدجور تنگ شدههههههههههههههههه!!!!!!!! کاش میشد اون روزا دوباره برگرده!!!!!!!!


sajjad
ساعت23:53---14 بهمن 1392
منم همینطور !

حكيمه
ساعت21:27---14 بهمن 1392
آآآآآرررررره خيلي حال ميده ولي من شانس ندارم اين اتفاق سركلاس ما فقط واسه بچه هاي ديگه مي افته!
پاسخ:آخییییییی!!!! عیب نداره گلم! چندسال دیگه برای همین هم دلت تنگ میشه!!!!!! قدر این لحظه هایی رو که داری بدون.............


ثنــای دوست داشتنی
ساعت20:59---14 بهمن 1392
سلام مهناز جون ، من همیشه این لحظه رو تو ی خوابم می بینم که خانم معلم داره ازم درس می پرسه و من هیچی بلد نیستم و دریغ از یک صدای زنگ البته این و هم بگم که من جز درس خونا بودم

پاسخ: احتمالا جزو درس خونایی بودید که همه بجه ها ازشون شاکی بودن و آه اونا باعث شده الان این خوابا رو ببینید!!!!!!!!! اما بازم خوش به حال شما که خواب معلم هاتون رو میبینید..... من که خوابشونم نمیبینم!!! دلم برای همه شون تنگ شده......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, ] [ 20:39 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب