متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

من چادرم را که میپوشم فکر نکن از تمام دخترانه هایم همین وقارش را بلدم ...

نه اتفاقا بر عکس ناز و عشوه را خوب بلدم شاید بهتر از تمام دخترکان شهرم...


اما ناز و عشوه هایم هم مثل خودم با ارزش است...


تو برای من ارزشی نداری که بخواهم ارزشهایم را برایت را صرف کنم

تو برای من یک رهگذر معمولی هستی حتی نسبتی هم نداری...


پس برای یک ادم غریبه که تنها چند لحظه از کنار من میگذرد..


چرا دخترانه های با ارزشم را خرج کنم...

این روزها بی ارزش هایش در خیابان ریخته

به همان ها نگاه کن ..

من نیازی به نگاه های بی ارزش ندارم ..

برای من باید مثل خودم با ارزش بود ...


باتشکر از دوست خوبم زهراخانم(وبلاگ من وخدا)

 



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت10:29---16 بهمن 1392
خواهرم گو که چرا رنگ برنگ آمده ای؟/مگر از عفت و آزرم به تنگ آمده ای؟/ چه بدی دیدی از آیات خداوند رحیم/که تو با مذهب اسلام به جنگ آمده ای؟/ این گناه علنی از تو مسلمان زشت است/تو خوش از این که به انظار، قشنگ آمده ای؟/عصمت و دین جوانان همه بر باد دهی/ای که بی چادر و با مانتوی تنگ آمده ای/جای غفلت نبود ،خواهر من قدر بدان/که در این دار فنا ، گوش به زنگ آمده ای
پاسخ: خیلی زیبا بود.... ممنونم


زهرا
ساعت22:03---15 بهمن 1392
خواهش عزیزم
پاسخ: ممنون از لطفت گلم


ثنــای دوست داشتنی
ساعت21:21---15 بهمن 1392
حفظ چادر زخم هارا محرم است/ دست رد بر سینه نامحرم است/ حفظ چادر التیام درد هاست/ سد محکم در بر نامرد هاست
پاسخ: زیبا بود. ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:, ] [ 21:0 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب