متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بچه:خانم اجازه هست یک سوال بپرسم؟؟؟

معلم:بله عزیزم بپرس

بچه:خانم شما کسی رو به خاطر کاری که انجام نداده تنبیه می کنین؟؟؟

معلم:نه عزیزم

بچه:پس خانم من مشقامو ننوشتم.........

 

 

**یعنی عاشق اینجور دانش آموزاما..........**



نظرات شما عزیزان:

ريحانه
ساعت8:54---30 بهمن 1392
اي جان فداش شم بوووسسس عاشق اينجور بچه هام من كه از دلم نمباد بهش صفر بدم .اما تو امتحان تاثير ميدم .
پاسخ: مگه شما هم معلم هستید؟؟؟؟!!!!


sajjad
ساعت14:49---29 بهمن 1392
ناراحتیم دلیل داره آبجی..صب کن به زودی تو وبلاگم میفهمی!!!!!
پاسخ: چرااااااا؟؟؟؟!!!!


sajjad
ساعت11:58---29 بهمن 1392
آپم
پاسخ: میام!!!! چرا ناراحتی؟؟؟!!!


sajjad
ساعت11:08---29 بهمن 1392
هاهاهاهاها..دیدی خانم معلم طرف منو گرفت؟؟؟؟؟
پاسخ: من حرفی ندااااااااااررررررررررم.................


Kh
ساعت20:15---28 بهمن 1392
سلام گلم چي بگم ؟! به قول......... :
من ديگه حرفي براي گفتن ندارم !!!!!!


پاسخ: سلام مهربونم. متشکر!!!! نه! واقعا متشکر از همراهیتون!!!!! من شمارو نداشتم چیکار میکردم؟؟!!! والا!!!!!!!! منم دیگه حرفی برای گفتن ندارم!!!!!!!!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت19:56---28 بهمن 1392
جالب بود

sajjad
ساعت15:47---28 بهمن 1392
الان میرم به خانم تاج بخشیان میگم



پاسخ: بگووو!!!!!!
اصلا فقط به خاطر ایشون نوشتم!
آخیییییی! عزیزم! به ایشون میگفتم درس نخوندم! نه مشق ننوشتم!
یادش به خیر.......

تازه خانم تاج بخشیان خودشون هم اینجور دانش آموزا رو دوست دارن!!!! مگه نه خانم؟؟!! کجااااااااااایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:, ] [ 14:21 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب