متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

گاهـــــــی دلــــــــم میـــــخواد یکــــی ازم  اجــــــازه بخـــواد

که بــــــیاد توتــــنهاییــــم

ومـــن اجـــــازه نــدم  و اون بـی تفاوت به مخـــالفتم بـیاد تـو
و آروم بغلـــــــــــم کنه و
بــگه:مگـــــــــه مــن مــُـــــردم که تــــــنها بــمونی

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت15:35---2 اسفند 1392
کاملا درکت میکنم...

منم خیلی وقتا دلم همچین کسی رو میخاد...
پاسخ: به قول خودت: هعی خدا......... دیگه همینه عزیزم... کاریش نمیشه کرد....... قربون خدا برم که به قول معلمم جبران تمام نداشته هاست......


سارا
ساعت21:32---1 اسفند 1392
مرده يا زنده اومدم دوست گلم

چه كاري از دستم برمياد؟!!
پاسخ: توروخدا گریه نکن فدات بشم!!! که الان اصلا طاقت ندارم!!! الهی هزار سال زنده باشی عزیزم! شما که همیشه هستی عزیزدلم! الهی قربونت برم که فقط خودت همدممی!!!!! بودنت بزرگترین کاره فدات بشم!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت19:40---1 اسفند 1392
مهناز جون عزیزم مگه من مردم که تو تنها بمونیمن می شم سنگ صبورت ،تو حالا هر چه دل تنگت می خواد بگو!!!
پاسخ: خدا نکنه عزیزم!!! ممنونم خانمی، شما لطف دارید! خیلی ماهید....


sajjad
ساعت19:07---1 اسفند 1392
آبجی من خودم خیییییییییییلی تنهام..بیشتر از اون چیزی که فکرش رو بکنی !!!..اما یاد گرفتم از این تنهایی لذت ببرم !! حتما میپرسی چطور؟؟؟؟؟..من لحظه به لحظه تنهایی هام رو با عشق به خدا و اهل بیت پر کردم..دیگه حتی نمیخوام از این تنهایی در بیام !!!!..تنها کسی هم که هر روز یادم میکنه ایرانسله !!!!!!!!!!
پاسخ: باز خوش به حال شما ایرانسلو داری!!!!!! من ایرانسلم ندارم!!!! شوخی کردم!!!! منم فقط خدای مهربونم و اهل بیت علیهم السلام رو دارم!!! ودوستایی که هدیه های خدای مهربونم هستن!!! اما یه وقتایی هست که نیاز داری یه نفر پیشت باشه که تو بغلش فقط گریه کنی، حتی اگه نتونی چیزی بهش بگی!!!...............................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, ] [ 17:24 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب