متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

غیبت یعنی

چراغ هارا خاموش کنید آقا جان و بگویید :

بیعت را برداشتم

همه ما فلنگ را ببندیم و شما بمانید و

خودتان !



 





نظرات شما عزیزان:

kh
ساعت17:58---4 اسفند 1392
خدایا با نور امام مهدی، همه‌ی تاریکی‌ها را روشن کن
پاسخ: آمین یا رب العالمین


نرگس
ساعت11:06---3 اسفند 1392
مهناز جان سلام..خوبی؟بهتری عزیزم؟خوندم ماجرای معصومه خانم رو که ماه بانو جان هم توضیحداده بودن..ایشالله خدا رحمت کنه مادرشونو..این مطلبت خیلی ترسناکه..یعنی من خودمو میگم..آدم نمیدونه عاقبتش چی میشه..نه کنه من هم ازاوناش باشم..دستت درد نکنه.زحمت میکشی..خدانگهدار
پاسخ: سلام خانمی! خوبم! الان که نظرشماروهم دیدم، بهتر شدم! خیلی خوشحالم که میاین! ممنونم از لطف تون! نه خدا نکنه ما از اونا باشیم!!! من که اگه بهم بگن امام زمان دوستم نداره! دق میکنم!!!! ان شاءالله همه مون جزو یاران و دوست داران امام زمان باشیم!


sajjad
ساعت19:08---2 اسفند 1392
یا صاحب الزمان..
پاسخ: یا صاحب الزمان......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 2 اسفند 1392برچسب:, ] [ 16:31 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب