متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خداوندا!
تو تنهایی منم تنهای تنها

تو یکتایی و بی همتا
ولی من نه یکتایم نه بی همتا
فقط
تنهای تنهایم و محتاج نگاه تو...!!

 



نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت1:03---6 اسفند 1392
امیدوارم همواره مورد توجه الطاف اللهی قراربگیری
پاسخ: خیلی ممنون. ان شاءالله.


sajjad
ساعت17:28---5 اسفند 1392
خدایا من در قلب کوچک خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری !! من چون تویی دارم و لی تو چون خود نداری..
پاسخ: زیباست.........


ثنــای دوست داشتنی
ساعت16:17---5 اسفند 1392
تا خدا هست ، دلی تنها نیست، اسیر لطف خدا باش که بی خدا ، زندگی هرگز زیبا نیست.....
پاسخ: تاخدا هست به خلقش چه نیاز؟! میکشم ناز یکی تا به همه ناز کنم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:, ] [ 11:49 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب