متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امروز میخوام سالروز یه خاطره زیبا و به یاد موندنی رو جشن بگیرم!!!

هیچ کدوم ازشما عزیزانی که الان همراه همیشگی من و متنهام هستید، متنهای قدیمی من رو نخوندید!

اما امروز از همه ی شما مهربونا دعوت میکنم تو قسمت موضوعات وبلاگم "برای بهترینم" رو باز کنید و اولین متنی که برای معلم مهربونم گذاشتم رو بخونید! با عنوان "معلم واژه ای به وسعت عشق"

متنی که خودم خیلی دوستش دارم و هیچ وقت دیگه متنی به زیبایی اون ندیدم!!!

بله!

پارسال تو این روز یعنی پنجم اسفند، برای اولین بار انقدر راحت و حتی عمومی، به معلم مهربونم ابراز محبت کردم!!

.............

هیچ وقت اون ماجرا رو یادم نمیره!!!

عصر اون روز باهم تلفنی صحبت میکردیم، و حرف از وبلاگ شد، گفتم خانم یه متنی میخوام بزارم تو وبلاگم آخرشب بخونیدش!

گفتن چرا آخرشب؟؟!!

گفتم حالا آخرشب نه، اما یه چند ساعت دیگه!! من متن رو بزارم بعد!!!

 .....................

 

و آخرشب ساعت نزدیک به یازده بود که برام یه پیام فرستادن!!! فهمیدم متنم رو خوندن!!! پیامشون یه متن طولانی بود با عصبانیت مهربون معلمم!

آره عصبانیت مهربون!!! آخه متاسفانه ایشون اصلا بلد نیستن عصبانی یا ناراحت بشن !!!

وکاملا معلوم بود که غافلگیر شدن! و......

بماند که چه پیامی بهم دادن و من اون شب چه حالی داشتم!!!

اما از اون روز یه اتفاق عجیبی تو وجودم افتاد!!! و احساسم نسبت بهشون ...........................


شما همه ندیده و نشناخته به معلم من ابراز محبت میکنید! حالا فکرشو بکنید من که حدود هفت- هشت ساله ایشون رو میشناسم باید درمقابل محبت هاشون چیکار کنم؟؟!!

معلم مهربون و دوست داشتنی من! همیشه مدیون محبت های بی دریغ تون هستم!

وهرچه بیشتر میگذره من ناتوان تر!!!!

خانم تاج بخشیان عزیزم! همیشه برام عزیزید!

ببخشید اگه یه وقتایی اذیت تون میکنم!

 



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت13:27---6 اسفند 1392

خخخخخخخخخخخخخخ ..من بالا پایین میپرم دیگههههههه


پاسخ: دستت درد نکنه!! خسته میشی........!!!!!!!!!!!!



سَعيد
ساعت12:19---6 اسفند 1392
خـــــاص no love........

یـه وقـتـایـی بـایـد بــا رویـاهـات زنـدگــی کـنـی....چـشـمـاتـو بـبـنـدی

مـثـلــا تـو خـیـالـت پـیـشـه خـودت حـسـش کـنـی....دسـتـاشـو بـگـیـری..

بـیـاریـش تـو بـغـلـت سـرتـو بـذاری رو شـونـش ..

چـه ارامـشـی داره شـونـه هـای عـشـقـه خـیـالـیـت..

تـو رویـاهــات غــرق شـی...

تـو رویــا عـشـقت باشه و یــه دنـیــا امـیـد واسـه ادامـه...

امـا حـیـف...ایـنـا هـمـش یــه رویــاس ...

لـــایـــکـــــ=بـــی لـــایــکـــــــ
پاسخ: عشق رویا نیست!!!! البته اگه معنای عشق رو درک کنیم!!! اونی که به رویا تبدیل میشه هوسه!!!! اگه درست انتخاب کنیم، عشقمون به رویا تبدیل نمیشه!!!


سَعيد
ساعت12:18---6 اسفند 1392
سلام آبجي

وبتت نايسه نايسه

من لينكتون كردم،خوشحال ميشم به منم يه سر بزنين و رد پاتونو واسم جا بزارين
پاسخ: سلام. ممنون از لطفتون. چشم میام.


sajjad
ساعت12:01---6 اسفند 1392
من امروووووووووووووووووز خییییییییییییییلی خوشحاااااااااااالم....یاشاسیی یییییییییییییین ترااااااااااااااختور..یادت نره هااااااااا آبجی فردا ساعت 16 بزن شبکه 3 ..تا داداشت رو ببینی
پاسخ: ان شاءالله همیشه خوشحال باشی. آخه من بین اون همه آدم شما رو چه جوری ببینم؟؟؟؟؟!!!!!! تو اون جمعیت آدم کسی رو که میشناسه پیدا نمیکنه!!! چه برسه به کسی که نمیشناسی!!!!!!!!


sajjad
ساعت11:15---6 اسفند 1392
به احترام معلمت از جای خود برخیز ، گرچه فرمانروا باشی..امام علی (ع)..منم به نوبه ی خودم دست تمامی معلمایی که درس خدا شناسی و معرفت به اهل بیت به شاگرداشون یاد میدن رو میبووووووووسممممم
پاسخ: چه حدیث زیبایی!!!! مرســــــــــــــــــــــــی داداشی


کوثر
ساعت0:32---6 اسفند 1392
سلام مهناز خانم واقعا این ابراز محبت شما به معلمتون قابل تحسین انشاالله موفق باشید
پاسخ: سلام کوثرخانم. خیلی ممنونم. لطف دارید.


Kh
ساعت22:28---5 اسفند 1392
سلام دخترمهربونم
به خاطرمحبت هاي بيشمارت ممنونم

ان شاالله لياقت اين همه محبت راداشته باشم

اميدوارم هميشه غافلگيرمهربوني هاي خدا بشي!!
پاسخ: سلام معلم عزیزم. الهی من فداتون بشم که انقدر مهربونید!!! شما لایق بیشتر از این ها هستید عزیزدلم! کاش میتونستم ذره ای از محبت های شما رو جبران کنم!! خیلی متشکرم از لطفتون و دعای زیباتون! هرچند که به دعای پارسال نمیرسه!!!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت22:03---5 اسفند 1392
مهناز جون سلام،خسته نباشی ،آره واقعا همینطوریه که شما می گید ، من این چند وقته که باشما و ایشون آشنا شدم ، ندیده و نشناخته عاشقشون شدم چه برسه به شما که معلمتون بوده و هنوز هم با هم در تماسید، دقیقا حق رو به شما می دم عزیزم،خوشا به سعادتون که ایشون معلمتون بودن و هر وقتی که بخواید یا دلتون واسش تنگ بشه ایشون رو می تونید ملاقات کنید و از مهربونیها و فضایلشون بهره مند شید،ای کاش منم می تونستم ایشون رو زیارت کنم... من به خاطر داشتن چنین معلمی به شما تبریک می گم ، و به دوستی با شما عزیزان افتخار می کنم،مهناز عزیزم انشالله همیشه شاد وخوشحال در کنار معلم مهربونتون باشید
پاسخ: سلام الهه خانم گلم! ممنونم ازمهربونیتون! معلم مهربون من تو هر شرایطی برای من وقت دارن!!!!! منم به دوستی با شما افتخار میکنم! وخوشحالم که تو این فضای مجازی دوستای واقعی مثل شما پیدا کردم وخیلی دوست دارم شما و دخترای گلتون رو ببینم!!! ان شاءالله یه روز قسمت بشه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:, ] [ 20:10 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب