متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یار دبستانی من کجاست؟
کو معلمانم ؟
من راضیم ! برای نمره صفر، در تعلیمات اجتماعی تا که بفهمم آقای هاشمی آخر به نیشابور رسید یا نه...
برای رفوزه شدن برای تو کوزه رفتن!
من راضیم به حفظ کردن جدول ضرب...
برای زیر زنگ ایستادن!
می خواهم زبان پارسی را پاس بدارم..
چرا که دلم تصمیم کبری گرفته!
کجا رفتین خاطرات بچگی؟
راستی معلمم! تو بگو...
هنوزم در شیشه مربا را زیر آب گرم بگیریم باز می شود؟
نکنه هیچ چیز مثل سابق نباشد؟
خدایا مرا به مدرسه ام برگردان ...



نظرات شما عزیزان:

حكيمه
ساعت20:25---7 اسفند 1392
زيبابود

مهنازجان

ولي من ديگه از مدرسه زده شدم!
پاسخ: چرا گلم؟؟؟!!! شماکه هنوز اول راهی!!!!! عیب نداره بری دبیرستان تازه میفهمی مدرسه یعنی چی؟؟؟!!!! البته حق داری منم وقتی مدرسه میرفتم دعا دعا میکردم زودتر تمام بشه!! ولی الان حسرت یه لحظه برگشتن به اون روزا رو دارم!!!


زهرا
ساعت16:23---7 اسفند 1392
هنوز مدرسه تموم نشده دلم براش تنگ شده...

فقط یه سال دیگ مونده...
پاسخ: خیییییلللللی قدرشو بدون!!!!!!!!! دوران مدرسه به خصوص دبیرستان ازبهترین دوران زندگیه!!!!!!!!!!!


کوثر
ساعت12:29---7 اسفند 1392
یادش بخیر عجب دورانی بود
پاسخ: واقعا یادش بخیر.....


نرگس
ساعت10:38---7 اسفند 1392
شوخی کردم عزیزم...ولی یه چیزی خودمونی بگم...منم به شهاب تا حالا چند بار گفتم که خیلی خبه نوشته هات.اما زیاد تحویل نگرفته بود..معلومه که از خانم تاجبخشیان یه جور دیگه حساب میبره
پاسخ: الهی قربون معلمم برم! ایشون درحالی که اصلا بلد نیستن عصبانی بشن، همه ازشون حساب میبرن!!! ولی خودمونیما معلمم شدن محبوب قلبها!!!!!!!!!! باید از اینترنت اومدن تحریمشون کنم!!!!!!!!! چه وضعیه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!


نرگس
ساعت10:19---7 اسفند 1392
سلام مهناز خانم احوال شما؟الان دیدم پیاما و کلا اتفاقای دیشبو..آخه شهاب منو فرستاد برم با عماد باشم که خودش بتونه بنویسه..اونوقت شما این پیام آخری رو که دادی،بعدا از دوباره دعوا شد من آشتی نمیدما!

خب دختر خوب خودتم باشی بیست خانم معلم برات یچیز دیگست..راستی نامه ای که پارسال نوشتی رو من قبلا خونده بودم..یعنی همه صقحه برای بهترینمو خونده بودم...کلا خیلی خوشب حالته!
پاسخ: سلام عزیزم. ممنونم. چرا دعوا؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! خب ماهم دوست داریم استاد یه کم تحویلمون بگیره دیگه!!!!!!!!!! درضمن بیست خانم معلم برای من همه چیزه!!!! اونم یه همچین معلمی!!!! الهی قربونشون برم!!!! خیلی ممنون که وقت گذاشتید وهمه رو خوندید!!!! بله خیــــــــــلــــــــی خوش به حالمه!!!! معلمم همه هستیه منه!!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت22:13---6 اسفند 1392
مهناز جون ، منم گاهی اوقات بد جوری هوای اون دوران به سرم می زنه ،کاش دانش آموزان قدر این لحظات رو بدونند تا بعد حسرت نخورند راستی مهناز جون امروز خیلی منو شرمنده کردی ، بابت نظرات زیباتون خیلی خیلی متشکرم عززززززززززززززیزم
پاسخ: آره!!! چه روزایی بود!!! یادش به خیر!!! این چه حرفیه؟؟؟!!! خودم دلم خواست از اول متنهاتونو بخونم!!! آخه خیلی ثنا جون خوشتل وجیدره!!! خدا حفظش کنه!!!!


sajjad
ساعت20:27---6 اسفند 1392
من اصلا هم دوس ندارم برگردم به زمان گذشته..من از زندگی تو حال راضیم ..اصلا هم حوصله درس و کتاب و مدرسه رو ندارم
پاسخ: شما برو به همون تراکتورت برس!!!!!!!!!!!!!! بی ذوق!!!!!!!!!!!!!! من خیلی هم دوران مدرسه مو دوست داشتم!!!!!!!!!!!!


شهاب الدین
ساعت19:42---6 اسفند 1392
سلام...خیلی وقت بود که فرصت نکرده بودم بیام اینجا..الان فرصت کردم و همشو خوندم.جالب بود...همینطورم نامه ای که پارسال نوشته بودین...کاش منم فرصت میکردم قبل از فوت آقای غیاثی ازشون بابت شیطنتام عذر خواهی میکردم..
پاسخ: سلام. خیلی ممنونم که اومدید!! خدا رحمتشون کنه! خدا همه معلم های از دنیا رفته رو رحمت کنه!! اما من از رفتارای معلمم متوجه شدم که معلم ها از دانش آموزاشون چیزی به دل نمیگیرن! مگر این که خیلی .......... شما هم که مشخصه جزو دانش آموزای نمونه بودید!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:, ] [ 17:41 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب