متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 از بزرگی پرسیدند 

چه کنم که درخواب امام زمانمو ببینم 

گفت :شب غذای شور بخور آب نخور

و بخواب

همین کارو کرد

وقتی بازگشت گفت چه شد؟

گفتش ازشب تا صبح خواب آب دیدم

لب جویی, کنار چاهی و... 

دائم آب میخوردم

گفت :تشنه آب بودی خواب آب دیدی

تشنه امام زمانت شو خودش

به خوابت می آید ...



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت20:45---11 اسفند 1392
شنیده ام که گفته ای که شیعیان مرا به قدر آب هم طلب نمی کنند!

از این سخن دلم شکست، 
بدون آب می توان حیات را به لطف حق به سر نمود ...

ولی بدون تو نمی توان ممات هم طلب نمود! ...
پاسخ: یامهدی! مولای مهربان من! بیا تا جوانم بده رخ نشانم! که این زندگانی وفایی ندارد...!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت18:12---9 اسفند 1392
دیر گاهیست که ما تشنه ی دیدار توایم/قد رعنا بنما ،جمله خریدار توایم/گرچه با دست و زبان موجب آزار توایم/گل نرگس نظری، ما همگی خار توایم
پاسخ:بوی عطر یار دارد جمعه ها.... وعده دیدار دارد جمعه ها....


sajjad
ساعت17:45---9 اسفند 1392
حالا چرا عصبی هستی آبجی؟؟؟؟..خب منم داشتم منتشرش میکردم..چرا دعوام می کنی؟؟؟
پاسخ: کجا عصبی ام؟؟؟!!!! کی دعوا کردم؟؟!؟!!! ممنون از شما!!!


sajjad
ساعت17:20---9 اسفند 1392
دعاي بي نظير



اين دعا را منتشر کنيد و ببينيد چطور غم هايتان از بين ميرود:







((سبحان الله يا فارِجَ الهَمّ و يا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّي و يَسِّرْ



امري و ارحَمْ ضعفي و قِلةَ حيلتي و ارزُقني من حيث لا اَحتَسِبُ ياربّ



العامين))







ترجمه:



منزه است خداوندي که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن،



بر ضعف و کمي چاره ام رحم کن و مرا از جايي که گمان نمي کنم روزي ده اي



پروردگار جهانيان.



حضرت محمد (ص) فرمودند : هرکس مردم را از اين دعا با خبر کند در گرفتاريش



گشايش پيدا مي کند.
پاسخ: اونی که برای شما نوشته، زحمت کشیده برای منم نوشته!!!!!! ممنون. من این دعا رو قبلا تو وبلاگم زدم!!!!


خدایاکمکم کن
ساعت17:15---9 اسفند 1392
دعاي بي نظير

اين دعا را منتشر کنيد و ببينيد چطور غم هايتان از بين ميرود:



((سبحان الله يا فارِجَ الهَمّ و يا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّي و يَسِّرْ

امري و ارحَمْ ضعفي و قِلةَ حيلتي و ارزُقني من حيث لا اَحتَسِبُ ياربّ

العامين))



ترجمه:

منزه است خداوندي که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن،

بر ضعف و کمي چاره ام رحم کن و مرا از جايي که گمان نمي کنم روزي ده اي

پروردگار جهانيان.

حضرت محمد (ص) فرمودند : هرکس مردم را از اين دعا با خبر کند در گرفتاريش

گشايش پيدا مي کند.




پاسخ: قبلا این کاررو کردم......!!!!!!


sajjad
ساعت15:36---9 اسفند 1392
باید یه فکری به حال خودمون بکنیم...خدا ما رو هدایت کنه ..آقای خوبم به عمل های من نگاه نکن که شرمگینم..اما دوستت دارم...با تمام وجودم..در این دنیا تورت بیشتر از هر چیزی دوس دارم...پدر رو مادرم فدای تو !!..یا صاحب الزمان ادرکنی............
پاسخ: آنقدر من خجل از کار خودم... اگر این جمعه بیاید چه کنم؟! ... یا صاحب الزمان ادرکنی............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, ] [ 10:58 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب