متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

خدایاسرده این پایین،ازاون بالاتماشاکن

 

 

 

اگه میشه فقط گاهی،خودت قلب منو"ها"کن

 

 

 

خدایاسرده این پایین،ببین دستامومیلرزه

 

 

 

دیگه حتی همه دنیا،به این دوری نمی ارزه

 

 

 

تواون بالامن این پایین،دوتاییمون چراتنها

 

 

 

اگه مجنون دلش گیره،بگولیلی چراتنها

 

 

 

خدایامن دلم قرصه،کسی غیرازتوبامن نیست

 

 

 

خیالت اززمین راحت،که حتی روزروشن نیست

 

 

 

کسی اینجانمیبینه،که دنیا زیرچشماته

 

 

 

یه عمره یادمون رفته،زمین دارمکافاته

 

 

 

فراموشم شده گاهی،که این پایین چهاکردم

 

 

 

که روزی بایدازاینجابازم پیش توبرگردم

 

 

 

خدایاوقت برگشتن یه کم بامن مداراکن

 

 

 

شنیدم گرم آغوشت،اگه میشه منم جاکن

 

                                                              منم جاکن..



نظرات شما عزیزان:

ثنــای دوست داشتنی
ساعت9:55---12 اسفند 1392
مهناز جون چون این حکایت خیلی برام جالب بود واست نوشتم:روزی شخصی در حال نماز خواندن بود ، مجنون بدون این که متوجه شود از بین او و سجاده اش عبور کرد، مرد نمازش را قطع کرد و داد زد : هی!!!چرا بین من و خدای من فاصله انداختی؟؟؟مجنون به خود آمد و گفت: من که عاشق لیلی هستم تو را ندیدم، تو که عاشق خدای لیلی هستی چگونه مرا ندیدی؟؟؟
پاسخ: ممنونم. این حکایت رو منم خیلی دوست دارم!! تو وبلاگم هم هست! تو صفحات اول!!!


sajjad
ساعت21:56---11 اسفند 1392
خدایا هر چه زودتر بیام پیشت بهتره.........میدونم آرزوی مرگ کردن یه گناه بزرگه...اما من دیگه خستم از این همه گناه
پاسخ: به بندگانم بگو همانا من آمرزنده مهربانم......... ازشما بعیده داداشی..!!!!


Kh
ساعت19:00---11 اسفند 1392
 


ای فرزند آدم!



همانا من بی نیازی هستم که محتاج و فقیر نمی شوم. مرا اطاعت کن، تو را بی نیازی کنم که محتاج کسی نشوی.



ای فرزند آدم من زنده ای هستم که نمی میرم، مرا اطاعت کن، تو را نیز زنده ای قرار دهم که نمی میرد.



ای فرزند آدم!



همانا من به شیء می گویم چنین و چنان شو، و می شود.



                 تو نیز مرا اطاعت کن(به چنان قدرتی) تو را می رسانم که به هرچه بگویی چنین و چنان شو، می شود.


پاسخ: خدایا! توهمانی هستی که من میخواهم! کاش من هم همانی باشم که تو میخواهی!!! خدایا دوستت دارم......... مــــــــــــتـــــــــــــشـــــــــــــکــــــــــــــرمــــــــ معلم مهربون و دوست داشتنیم


Kh
ساعت18:46---11 اسفند 1392
از من همه جرم است و خطا یا الله
وز تو همه لطف است و عطا یا الله

با این همه نومید نباشم زیرا 

من بنده ام و توئی خدا یا الله

ای نام تو شهد سخنم یا الله

آرام دل و جان و تنم یا الله


پاسخ: یا الله....... قربونتون برم که وقتی نظرتونو میبینم جون میگیرم عزیــــــــــــــــــزم.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, ] [ 17:16 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب