متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تقدیم به بهترین معلمم!

او که دوست داشتنی ترین است!

دنيايم را ميدهم 

براي لبخندت

هراسي نيست  

تو  كه شاد باشي

دوباره دنيا از آن من است


*****************

 

فرقی نمی کند بگویم و بدانی یا نگویم و بدانی...!!!

فاصله دورت نمی کند....

در خوبترین جای جهان جا داری...

جایی که دست هیچکس جز من به تو نمی رسد....

جای تو اینجاست...!!!!

در قلب من!...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت13:25---15 اسفند 1392

پاسخ: باز الان علامت تعجب بذارم میگی چرا؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! این یعنی چی خب؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!


sajjad
ساعت11:53---15 اسفند 1392
منم به نوبه ی خودم از خانم معلم تشکر میکنم..اما فک نکنم با بازی کلمات بشه مقام معلم رو توصیف کرد.. !!!!
پاسخ: بله!! مقام معلم رو با هیچی نمیشه توپصیف کرد.....!!!! ای معلم چون کنم تعریف تو؟! چون خدا مشکل بود توصیف تو؟!


Kh
ساعت5:24---15 اسفند 1392
از الهه خانوم عزيزم بابت شعرقشنگشون تشكر ميكنم
شما ومهنازعزيز رو به خدا مي سپارم كه خود قاصر و

دست خاليم

.

جز خدا کیست که در سایه مهرش باشیم ؟

رحمت اوست که پیوسته پناه من و توست
پاسخ: مگه من گفتم شما کاری کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! بعدم کی گفته دست خالی هستید عزیزدلم؟؟؟؟؟!!!!!! شما کاراتون رو قبلا کردید!!!! من هیچ وقت نمیتونم ذره ای از محبت هاتونو جبران کنم!!! فقط فرقش اینه که با این کار من همه ابراز علاقه منو میبینن!! اما هیچ کس محبت های بی دریغ و همیشگی شما رو نمیبینه!!!!!!!!! میخوام همه بدونن که شما چقدر خوبید........... دوستتون دااااااررررررررررم عزیـــــــــــــــــــزم....


Kh
ساعت5:07---15 اسفند 1392
قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض


صحبت از خاطره ایست که نشسته لب حوض



یک طرف خاطره ها!



یک طرف پنجره ها!



در همه آوازها! حرف آخر زیباست!



آخرین حرف تو چیست که به آن تکیه کنم؟



حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست


پاسخ: اولین وآخرین حرف من اینه: دوستتون دارم تا بی نهایت............... متشکرم بابت متن قشنگتون..... خیلی ماهید....


ثنــای دوست داشتنی
ساعت21:39---14 اسفند 1392
مهناز جون سلام ، من این شعرو از طرف خودم و شما تقدیم می کنم به خانم تاجبخشیان عزیز : تو را در قلب شعرم می گذارم / به نام عشق آن را می نگارم / تمام حرف من در شعر این بود / تو را تا بی نهایت دوست دارم
پاسخ: تورا تا بی نهایت دوست دارم............... سلام..... ممنووووووووووووووووووووووووووووووووونم الهه خانم نازنینم... من شما رو هم دوست دارم.......... البته نه به خاطر این شعرا!!!! به خاطر اینکه خیلی باوفا و مهربونید......

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:, ] [ 21:16 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب