متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گفتم: خدایا از همه دلگیرم..      گفت: حتی از من؟

گفتم: خدایا دلم را ربودند..       گفت: پیش از من؟

گفتم: خدایا چقدر دوری..        گفت: تو یا من؟

گفتم: خدایا تنهاترینم...           گفت: بیشتر از من؟

گفتم خدایا انقدر نگو من..!      گفت: من توام ، تو من...

                  

فَإِذَا سَوَّيْتُهُ وَنَفَخْتُ فِيهِ مِن رُّوحِي فَقَعُوا لَهُ سَاجِدِينَ.


پس آنگاه که اورا به خلقت کامل بیاراستم و از روح خود

در او دمیدم، پس برای او به سجده درآیید.﴿ص،۷۲



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت17:56---21 اسفند 1392
دلم گرفته خدایا تو دل گشایی کن
من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن

به بوی دلکش زلفت که این گره بگشای

دل گرفته ما بین و دلگشایی کن

خدايا از روحت در كالبد بي ارزش وخاكيم دميدي!

پرنده نيستم اما دو بال زيباي ايمان و عمل صالح عطايم كردي! تا به آغوش تو فقط پرواز كنم !!

پس واي من !!! كه با گناه بال وپرخود را شكسته ام

تو خود طبيبي

اين بار هم مرهمي بفرست!!
پاسخ: خدا گیود تو ای زیباتر از خورشید زیبایم، تو ای والاترین مهمان دنیایم، بدان آغوش من باز است، شروع کن یک قدم با تو، تمام گام های مانده اش با من. خدایا! خیلی وقته یک قدمم رو برداشتم، منتظرتم!!!!! نمیخوای یک قدم بیای؟؟؟!!!


sajjad
ساعت6:38---20 اسفند 1392
خدایا داغ دیدم!!
پاسخ: بگو: انا لله وانا الیه راجعون


ثنــای دوست داشتنی
ساعت20:34---19 اسفند 1392
عشق یعنی اشک توبه در قنوت / خواندنش با نام غفارالذنوب / عشق یعنی چشمها هم در رکوع / شرمگین از نام ستارالعیوب.....

مریم
ساعت18:17---19 اسفند 1392
خداوندا
در شکـــــــــست ها

کنــــــارم باش

در پیروزی ها

همـــــه هستند


پاسخ: خدایا! پناهم باش! جهان تاریکی محض است! میترسم! کنارم باش!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:, ] [ 17:31 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب