متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مهدی جان ...

موکول میکنم گله ی هجر را به بعد ...


امروز حال مادرتان روبراه نیست

 

اَلّلهُمَّ عَجِّل لِوَلیکَ الفَرَج




نظرات شما عزیزان:

سَعيد
ساعت13:01---24 اسفند 1392
و سر انجام تو خواهی آمد!
و ویرانکده ی تاریک جهان را روشنایی خواهی بخشید.

ای پدر مهربان!

در انتظار دستان پر مهرت خواهیم ماند...



اللهم عجل لولیک الفرج


پاسخ:اللهم عجل لولیک الفرج


sajjad
ساعت18:27---23 اسفند 1392
اَلّلهُمَّ عَجِّل لِوَلیکَ الفَرَج

ثنــای دوست داشتنی
ساعت18:13---23 اسفند 1392
مرو مادر دلم طاقت نداره / دلم بعد از تو خیلی بیقراره / مگه بابام علی شب های بی تو / سرم رو روی زانوهاش بذاره.....
پاسخ: الهي داد از اين دل داد از اين دل كنار قبر زهرا كرده منزل بگو زهرا زجا خيزد ببيند كه ا شك ديده كردخاك او گل


kh
ساعت16:19---23 اسفند 1392
بی بی جان...
هزاران کلید هم بیاورند،

قفل دلتنگی های دلم را باز نمی کنند

شاه کلید دلم ، فقط نگاه توست....

یا فــاطمه زهــرا (س)
پاسخ: تو كه ركن تمام كائناتي چرا با كودكان كم التفاتي گمانم قبل تو زينب بميرد شنيده ناله ي عجل وفاتي یا فــاطمه زهــرا (س)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:45 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب