متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






پیرهن بر تن نماید کشتزاران از بهار
رنگ رستن می پذیرد گلعزاران از بهار

نوبت دی سر رسید و حس رویش بر شکفت
بوی گل باید بیاموزیم هزاران از بهار

پیرِ سرما رهنمون باید به پستوی زمان
زندگی از نو باید چون بهاران از بهار

مکتب نوروز در پیش و کتاب زندگی
درسها باید گرفتن بیشماران از بهار

هفت سین زندگی را برفروزید از صفا
مِهر ایزد در دل ما چشمه ساران از بهار

مخمل سبزی به تن گیرد طبیعت شاد باش
بوی جادو می پذیرد درّ باران از بهار

سهره در نهر زمان تن را به شستن میدهد
همت ای یاران که ما در آبشاران از بهار

لهجه ی رود از صمیم قلب جاری گشت و هم
راه دریا را بجوید کوهساران از بهار

یاد عاکف را ترنم روزگاری میکند
آنکه طرفی بسته اندر روزگاران از بهار



نظرات شما عزیزان:

ثنــای دوست داشتنی
ساعت8:02---17 فروردين 1393
سلام مهناز جون ، سال نوتون مبــــــاااارک! ایشالله سال خوبی همراه با سلامتی و موفقیت داشته باشی گلم! عزیزم تعطیلات تموم شد پس شما کجایی آخه دلم واستون تنگ شده زودی بیا خواهش می کنم
پاسخ: سلام آبجی الهه گلم! ممنونم! امیدوارم شما هم سال خوبی رو شروع کرده باشید و ادامه بدید!! ببخشید! توضیح دادم چرا دیر اومدم!! از همه بیشتر دلم برای شما و ثنا جونم تنگ شده بود!!! همش یادتون بودم!


کوثر
ساعت15:33---7 فروردين 1393
سلام خوبی مهناز جان نیستی عزیز ؟؟

انشاالله سال خوبی داشته باشی
پاسخ: سلام عزیزم. مسافرت بودم و دسترسی به اینترنت نداشتم!!! ان شاءالله شما هم سال خوبی داشته باشی!


sajjad
ساعت15:31---29 اسفند 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب:, ] [ 10:56 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب