متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ای خدای دگرگون کننده ی دلها و دیده ها

ای تدبیر کننده ی روز وشب

ای دگرگون کننده ی حالی به حالی دیگر

حال ما را به بهترین حال دگرگون کن



سلام

سلام

سلاااااااااااااااااااااام

من اووووووووووووووومدم

سال نوی همه مبارک

امیدوارم تعطیلات خوبی رو گذرونده باشید و به همه خوش گذشته باشه.

ان شاءالله سال جدید، سال خوبی برای همه باشه!!!

بابت غیبتم عذر میخوام!

با این که گفته بودم نیستم! خیلی ها پرسیدن کجایی؟! کی میای؟!

از همه کسانی که تو این مدت منو فراموش نکردن خیلی خیلی ممنونم!

تعطیلات مسافرت بودم و دسترسی به اینترنت نداشتم!! جمعه اومدیم و متاسفانه اعتبار اینترنتم تمام شده بود! تازه وصل شد و اومدم!

دلم برای همه تون تنگ شدهههههههههههههههه بوووووووووووووووووووووود



نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت23:40---18 فروردين 1393





سلام مهناز جان ، سال نومبـــــارک! خیلی خوشحالم که برگشتـــــی جات خالی بود سال خوبی داشته باشید




پاسخ: سلام عزیزم. ممنون. لطف داری.



ثنــای دوست داشتنی
ساعت18:16---17 فروردين 1393
سلام مهناز عزیزم ، سال نوتون مبـــــاااارک! خیییییییییلی خوشحالم که برگشتـــــی ، خیـــــــــــــــلی دلم واست تنگ شده بود ، امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشـــــــــی
پاسخ: سلام الهه خانم عزیز! ممنونم عزیزم. منم دلم خیــــــــــــلی براتون تنگ شده بود!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 فروردين 1393برچسب:, ] [ 17:14 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب