متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بعضی از آدمها پر از مفهوم هستند
پر از حس های خوبند ، پر از حرفهای نگفته اند
چه هستند ، هستند و چه نیستند ، هستند
یادشان...خاطرشان...حس های خوبشان
آدمها ، بعضی هایشان ، سکوتشان هم پر از حرف هست
پر از مرهم به هر زخم است...

 

معلم منم این خصوصیات رو دارن!

به خصوص که:

"پر از مرهم به هر زخم است"



نظرات شما عزیزان:

ثنــای دوست داشتنی
ساعت23:01---18 فروردين 1393
سلام مهناز جون ، اسپیکر کامپیوترمو تازه نصب کردم ، آهنگی که گذاشتی خیلی زیباست! ، بی نهایت ممنونم
پاسخ: سلام عزیزم. خواهش میکنم! بله خیلی قشنگه! از حامد زمانیه! آهنگ های زیبایی داره! یه خواننده جوون و مذهبی! وقتی از ائمه بگی زیبا میشه دیگه!!


حانیه
ساعت15:24---18 فروردين 1393
تنهایی ...
رفته بودم سر حوض



تا ببینم شاید، عکس تنهایی خود را در آب...



آب در حوض نبود



ماهیان می گفتند:



هیچ تقصیر درختان نیست



ظهر دم کرده تابستان بود



پسر روشن آب، لب پاشویه نشست



و عقاب خورشید، آمد اورا به هوا برد که برد
پاسخ: زیبا بود حانیه جونم


Kh
ساعت14:37---18 فروردين 1393
از اين همه مهربوني و لطف وحس قشنگ ممنونم گلم
پاسخ: من ازشما ممنونم که انقدر خوب ومهربونید عزیزم


نرگس
ساعت11:56---18 فروردين 1393
سلام مهناز جان.خوبی عزیزم..دلم برات یه عالمه تنگه ها!پس شمالی هستی!حالا میخام ببینم این خاطره از سفرت بود یا خانم تاجبخشیان؟؟


عزیزم این متنی که نوشتی مصداق همه معلمای خوبه.دیرو مراسم چهلم معلم عماد بود،شاگردای قدیمی اش میومدن راجب بهش حرف میزدن...باور کردنی نبود...واقعا نمونه بودن..این عکسی رو هم که شهاب گذاشته،مال جوونیاشه...به خانمش گفته بوده اینو برا اعلامیه ام گرفتم!...خدا بیامرزتش..


پاسخ: سلام عزیزم. دل منم براتون تنگ شده بود!!! بله! هردو!!! خانم تاج بخشیان تو همه ی خاطرات من هستن!!! ایشون همه ی زندگی من هستن! خدا همه ی معلم های از دنیا رفته رو بیامرزه!!! هرچند که معلم ها آمرزیده شده هستن! وبهشتی اند! چون همه شون فرشته اند!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 فروردين 1393برچسب:, ] [ 22:15 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب