متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آنان  چفیه می بستند تا بسیجی وار بجنگند...

من چادر می پوشم تا زهرایی زندگی کنم...                                                                       

    

آنان چفیه را خیس می کردند تا نَفَس هایشان آلوده ی شیمیایی نشود...

من چادر می پوشم تا از نَفس های آلوده دور بمانم...

 

آنان موقع نماز شب با چفیه صورت خود را می پوشاندند تا شناسایی نشوند...

من چادر می پوشم تا از نگاه های حرام پوشیده باشم...

 
                                   

آنان چفیه را سجاده می کردند و به خدا می رسیدند..

من با چادرم نماز میخوانم تا به خدا برسم...



آنان با چفیه زخم هایشان را می بستند...

من وقتی چادری می بینم یاد زخم پهلوی مادرم می افتم...

                  

  

آنان سرخی خونشان را به سیاهی چادرم امانت داده اند...

من چادر سیاهم را محکم می پوشم تا امانتدار خوبی برای آنان باشم...

 

 

**************

من چادرم را دوست دارم وآن را با هیچ بهایی عوض نمیکنم!

یا فاطمه(س)!

کمکم کن تا از امانتت به خوبی محافظت کنم!



نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت15:25---25 فروردين 1393
مهناز خانم باید بگم تمام پستایی که درباره چادر بود واقعا فوق العاده بود ممنــــــــــــون
پاسخ: باید باور کنیم چادر زیباست! و یک ارزش است! ممنون ازشما دوست عزیز


حانیه
ساعت21:35---22 فروردين 1393
. خواهرم؛ ای سراپا الماس ! قدر خود را بشناس ! با حجابت ، پاسدار گوهر جان باش حرمت خون شهیدان را نگهبان باش


پاسخ: آنکه گرد همه گل ها به هوس می چرخد/ بلبل عاشق نیست/ بلکه گلچین سیه کرداری ست/ که سراسیمه دود درپی گلهای لطیف/ تا یکی لحظه به چنگ آرد و ریزد برخاک/ دست او دشمن باغ است ونگاهش ناپاک.....


زهرا
ساعت16:16---22 فروردين 1393
من چادرم را دوست دارم و آن را با هیچ بهایی عوض نمیکنم...
پاسخ: رخت زیبای آسمانی را/ خواهرم باغرور برسر کن/ نه خجالت بکش نه غمگین باش/ چادرت ارزش است باور کن/


ثنــای دوست داشتنی
ساعت8:56---22 فروردين 1393
خواهرم کاری خدایی می کنی



با «حجاب» ات پارسایی میکنی



کوچه ها از چشم «نامحرم» است



حافظ گل در خیابان«چادر»است



خواهرم! ازدین«وقار»آموختی



با «حجاب» خود «ثواب» اندوختی....
پاسخ: غنچه پرپر میشود چون از حجاب آید برون/ حفظ کن درنزد نامحرم حجاب خویش را/


لیلا
ساعت23:33---21 فروردين 1393
سلام:

بعد از خدا وفرستاده هاش وقتی دلم می گیره میرم تراس خونمون ویک دل سیر با شهید همت ومهدی خرازی دردل می کنم

بی نهایت به این دو برادر شهید علاقه دارم
پاسخ: سلام. امیدوارم هیچ وقت دلت نگیره!!! اما خوش به حالت بهترینها رو برای درددل انتخاب کردی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 فروردين 1393برچسب:, ] [ 18:46 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب