متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اون دخترایی که وقتی دوتا لات میبینن عوض لبخند ،چادرشونو محکم تر میگیرن....

دخترایی که چادرشون خاکی و گلی و خیس میشه ولی از سرشون باز نمیشه....
دخترایی که سرشون بره چادرشون نمیره....
دخترایی که آروم و سنگین قدم بر میدارن که مبادا دل نامحرمی بلرزه....
دخترایی که زیباییشونو عرضه نمیکنن به هرکس و ناکسی....
دخترایی که از هر کس و ناکسی دل نمیبرن.....
دخترایی که بهشون میگن امل ولی بازم سکوت میکنن تا مبادا ترک بردارد چینی نازک عفتشون...
دخترایی که میراث زهرا (سلام الله) رو خوب حفظ کردن....


مث ماه یه دونه اند ،باید قدرشون رو دونست
سلامتی همشون صلوات.

 

این گل هم تقدیم به این فرشته ها:



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت1:08---25 فروردين 1393
اللهم صلی علی محمد و آل محمد

زهرا
ساعت16:06---22 فروردين 1393
من چادرم را که میپوشم فکر نکن از تمام دخترانه هایم همین وقارش را بلدم ...



نه اتفاقا بر عکس ناز و عشوه را خوب بلدم شاید بهتر از تمام دخترکان شهرم...





اما ناز و عشوه هایم هم مثل خودم با ارزش است...





تو برای من ارزشی نداری که بخواهم ارزشهایم را برایت را صرف کنم



تو برای من یک رهگذر معمولی هستی حتی نسبتی هم نداری...





پس برای یک ادم غریبه که تنها چند لحظه از کنار من میگذرد..





چرا دخترانه های با ارزشم را خرج کنم...



این روزها بی ارزش هایش در خیابان ریخته



به همان ها نگاه کن ..



من نیازی به نگاه های بی ارزش ندارم ..



برای من باید مثل خودم با ارزش بود ...
پاسخ: خیلی زیبا بود عزیزم!!! ممنونم! قبلا دیده بودم! اما نمیدونم تو وبم هست یا نه؟! به هرحال الان حوصله گشتن ندارم! متنش هم انقدر قشنگ هست که حتی اگه یه بار گذاشته باشم ارزش دوباره گذاشتن رو داره!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت8:37---22 فروردين 1393
تو رمز خلقتی ای زن تو محبوب خداوندی



دل مردان حریم اوست رها کن این خودآرائی



بدان بی پرده می گویم اگر گوشت خریدار است



مرو از چادر عصمت اگر در راه زهرائی...
پاسخ: چادرم باشد مرا معیار ایمان وشرف/ همچو مروارید زیبایی درون یک صدف


شهاب الدین
ساعت22:28---21 فروردين 1393
سلام..خســـــــــــــــــــته نباشید!!به نظرم همه اشو خوندم،خیلی خوب بودن..

اینکه میگن خدا به حجاب نیاز نداره،بایستی ازشون پرسید:اساسا خدا به چیزی هم مگه نیاز داره؟

راستی به آدرسی که گذاشتم سر بزنید خیلی جالبه..شبتون به خیر
پاسخ: سلام. ممنونم. بله خدا به هیچی نیاز نداره!!! چشم، سر میزنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 فروردين 1393برچسب:, ] [ 21:37 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب