متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 

هر وقت دلت خواست ...
 
مهمانش کن ...
 
در بهترین جایی که او می پسندد !
در قلبـ 
 
ـت ... و به دستان خالی ات نگاه نکن ؛
 
تـــــو فقط خانه ی دلت را برایش نگهدار ...
اسباب پذیرایی با اوست ... !

 




نظرات شما عزیزان:

حكيمه
ساعت13:39---7 ارديبهشت 1393


لیلا
ساعت13:11---7 ارديبهشت 1393
سلام:

این متن را برای دوستم سیما می نویسم که به من می گه تو زندگی آرام و بی دغدغه ای داری...............

سیما جان رفیق من پول و خانه ای زیبا زندگی آرام نمی شه.................

تو اگر می بینی من در زندگیم آرامش دارم دلیلش پول یا نبودن جدال نیست..بلکه بودن حضور خدا در آنجاست..............

این آرامش را تقدیم می کنم به همه ی شما دوستان و به خصوص سیما .................@}; -
پاسخ: سلام عزیزم. کاملا باهات موافقم. خوش به حال دوست عزیزت سیما خانم.....


زهرا
ساعت19:02---6 ارديبهشت 1393
خیلی قشنگههههههههههه<b r />




"دل حرم خداست جز خدا کسی را در حرمش جای مده..."



اینو روی دیوار یه مدرسه(یه خیابون با مدر3 خودمون فاصله داره) نوشته که هرروز وقتی صبحا میرم مدرسه میبینمش..همیشه هم سعی میکنم بهش عمل کنم...
پاسخ: خیلی قشنگه! کاش بتونیم بهش عمل کنیم! من ادامه اش میگم: هرکسی رو که دوست داریم، باید مهر تایید خدا رو داشته باشه!!!


کوثر
ساعت17:06---6 ارديبهشت 1393
سلام خیلی زیباست انشاالله قسمتت بشه بری از نزدیک ببینی مهناز جون

وای که چه عظمتی دارد

یاالله
پاسخ: سلام. ممنونم. ان شاءالله.


نرگس
ساعت12:03---6 ارديبهشت 1393
مهناز جان!این عکسو خودتون گرفتین؟پس اولا قبول باشه هاچ خانم!خوش به حالت.دوما مگه هتلی به این نزدیکی هم هست؟بعد اشکال نداره؟مشرف به خونه خدا باشه؟

سوما ایندفعه قسمتت شد رفتی ما رو هم دعا کنی ها!
پاسخ: چه خبره؟؟؟؟؟!!!!! خیلی تند رفتید!!!!! نه عزیزم!! متاسفانه هنوز قسمتم نشده برم!!! چشم! ان شاءالله هرموقع قسمت شد برم، شما رو هم دعا میکنم!!! راستی یعنی چی اشکال نداره مشرف به خونه خدا باشه؟؟!!! مگه مشکلی داره؟؟!!


sajjad
ساعت0:01---6 ارديبهشت 1393
وااااااااااای چقدر زیباست آبجی
پاسخ: ممنونم. خدا آن حس زیبائیست که در تاریکی صحرا.. زمانی که هراس مرگ میدزدد سکوتت را.. یکی آهسته می گوید، کنارت هستم ای تنها..


ثنــای دوست داشتنی
ساعت18:50---5 ارديبهشت 1393
گفتم که خدا مرا مرادی بفرست



طوفان زده ام مرا نجاتی بفرست



فرمود که با زمزمه یا مهدی



نذر گل نرگس صلواتی بفرست...
پاسخ: اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم


Kh
ساعت14:02---5 ارديبهشت 1393
هديه روز جمعه:

عاشق که شدی خطا نباید بکنی

حتی به خودت جفا نباید بکنی

حالا که شدی چشم به راه مهدی(عج)

جز بر فرجش دعا نباید بکنی...







)
پاسخ: یامهدی(عج)! متشکر عزیزدلم! چه هدیه ی زیبایی!


مریم
ساعت11:01---5 ارديبهشت 1393
برای دردهایم نشانه می گذارم ،تا یادم بماند کجا دست خدا را رها کردم....
پاسخ: خدایا! اگر فراموشت کردم! تو فراموشم نکن!


شهاب الدین
ساعت9:58---5 ارديبهشت 1393
منم زیبا که زیبا بنده ام را دوست میدارم

تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید

تورا در بیکران دنیای تنهایان

رهایت من نخواهم کرد

رها کن غیر من را آشتی کن با خدای خود

تو غیر از من چه میجویی؟

تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟

تو راه بندگی طی کن عزیزا من خدایی خوب میدانم

تو دعوت کن مرا با خود به اشکی .یا خدایی میهمانم کن

که من چشمان اشک الوده ات را دوست میدارم

طلب کن خالق خود را.بجو مارا تو خواهی یافت

که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو که

وصل عاشق و معشوق هم،اهسته میگویم، خدایی عالمی دارد

تویی زیباتر از خورشید زیبایم.تویی والاترین مهمان دنیایم

که دنیا بی تو چیزی چون تورا کم داشت

وقتی تو را من افریدم بر خودم احسنت میگفتم

مگر ایا کسی هم با خدایش قهر میگردد؟

هزاران توبه ات را گرچه بشکستی.ببینم من تورا از درگهم راندم؟

که میترساندت از من؟رها کن ان خدای دور

آن نامهربان معبود.آن مخلوق خود را

این منم پروردگار مهربانت.خالقت.اینک صدایم کن مرا.با قطره اشکی

به پیش اور دو دست خالی خودرا. با زبان بسته ات کاری ندارم

لیک غوغای دل بشکسته ات را من شنیدم

غریب این زمین خاکی ام.آیا عزیزم حاجتی داری؟

بگو جز من کس دیگر نمیفهمد.به نجوایی صدایم کن.بدان اغوش من باز است

قسم بر عاشقان پاک با ایمان

قسم بر اسبهای خسته در میدان

تو را در بهترین اوقات اوردم

قسم بر عصر روشن ، تکیه کن بر من

قسم بر روز، هنگامی که عالم را بگیرد نور

قسم بر اختران روشن اما دور، رهایت من نخواهم کرد

برای درک اغوشم,شروع کن,یک قدم با تو

تمام گامهای مانده اش با من

تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید

ترا در بیکران دنیای تنهایان رهایت من نخواهم کرد
پاسخ: سلام آقا شهاب! بهترید ان شاءالله؟! نرگس خانم خوبن؟! ممنون از بابت شعر زیباتون! من این شعر رو خیلی دوست دارم! قبلا تو وبم هم گذاشتم!


Kh
ساعت22:46---4 ارديبهشت 1393
 

خدایا

من بی تو دمی قرار نتوانم کرد

احسان ترا شمار نتوانم کرد

گر بر تن من زبان شود هر مویی

یک شکر تو از هزار نتوانم کرد . . .


پاسخ: یک شکر تو از هزار نتوانم کرد..... متشکر خانمی! فداتون بشم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:22 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب