متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام خدمت دوستان عزیزم!!!!

اول عذرخواهی کنم که چندروز نبودم!!! اعتبار اینترنتم تمام شده بود! وکمی هم سیستمم مشکل داشت! که ویندوز عوض کردم!

مدت زیادی غیبت نداشتم!! اما بعضی دوستان خیلی به من لطف داشتن و جویای احوالم بودن!!

خیلی خیلی از همه ی شما ممنونم!

واقعا معنی این جمله رو درک میکنم:

" دوست، دشمن تنهایی یک تنهاست! "

من تو دنیای واقعی، به لطف خدای مهربونم، بهترین دوستها رو دارم!

اما خداروشکر تو این دنیای مجازی، که خیلی چیزها دروغه، بازهم من بهترین ها رو پیدا کردم!!!

این دسته گل زیبا تقدیم به همه ی دوستان خوبم:

 

فقط من هنوز یه مشکلی دارم! به خاطر تعویض ویندوز، مرورگر firefox رو ندارم، و متاسفانه با explorer وب بعضی از دوستان عزیزم برام بازنمیشه! و تو وبهای بلاگ اسکای دوستان هم نمیتونم نظربذارم!

ان شاءالله به زودی برنامه firefox روتهیه ونصب میکنم! و به همه ی دوستان باوفا سرمیزنم!

با آرزوی بهترین ها برایتان!



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت13:11---16 ارديبهشت 1393
آبجی الان فایرفاکس رو میذارم بیا دانلود کن از وبلاگم..
پاسخ: ممنون از لطف ومحبتت داداشی!!! برنامه رو امروز گرفتم!! الان نصبش کردم!! به هرحال لطف کردی!!!


امیرمحمد
ساعت18:11---15 ارديبهشت 1393
سلام وبلاگ جالبی دارید لینکتون کردم لینکم کنید وبهم سر بزنید
پاسخ: سلام. لطف دارید. ممنون. چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 16:41 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب