متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 فقط عشــــــــق به خداست که هيچ ضرر و زيانی نداره...

 

 نه  نگــــــــــــرانی!نه دلهــــــره! نه رســــــوايی!

 خـــــــــدايا کمکـــــــــــم کن عاشقـــــت باشم...

 

 
 
وقتی خداوند از پشت،دست هايش را روی چشمانم گذاشت؛

 

از لای انگشتانش آنقدر محو ديدن دنيـــــا شدم که فراموش کردم منتظر است

نامــــش را صدا کنم...

 

 

به نام خدايی که وجودم تنها بخاطر عشق به اوست...

 

خدايا...چه آسان ميتوان تو را دوست داشت بی هيج تکلف و بهانه ای...

بهشت همين حياط کوچک خانه ماست،وقتی فرشته ها برای شنيدن نام تو از دهان من،از پله های عرش پايين می آيند...!!!



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت22:14---20 ارديبهشت 1393
خدایا...

نمیگم دستمو بگیر...

دستمو ول نکن...

من بدون تو هیچم...
پاسخ: خدایا مددی.....


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت13:32---17 ارديبهشت 1393
بود یاد تو مارا قوت دل

منور شد ز یادت ساحت دل

به هر اندازه دل مهر تو دارد

همان اندازه باشد قیمت دل...
پاسخ:خدا آن حس زیبایی ست که در تاریکی صحرا زمانی که هراس مرگ می دزدد سکوتت را یکی همچون نسیم دشت میگوید کنارت هستم ای تنها . . . و دل آرام میگیرد


Kh
ساعت20:33---16 ارديبهشت 1393
من خيلي چيزها رو به دست اوردم و همه را از دست دادم

اما

هر انچه را در دستان خدا قرار دادم

هنوز

.

.

دارم . . .


پاسخ:ﻧﮕﺮاﻥ ﻓﺮﺩاﻳﺖ ﻧﺒﺎﺵ ﺧﺪاﻱ ﺩﻳﺮﻭﺯ و اﻣﺮﻭﺯﺕ , ﻓﺮﺩا ﻫﻢ ﻫﺴﺖ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﻳﻌﻨﻲ ﻧﮕﺎﻩ ﺧﺪا . . . متشکرم معلم مهربونم


جملات زیبا
ساعت15:41---16 ارديبهشت 1393
خدایا

در دوراهی زندگی ام

تابلوی راهت را محکم قرار بده

نکند که با نسیمی راهم را کج کنم...
پاسخ: آمین..... ممنون دوست عزیز....


sajjad
ساعت13:13---16 ارديبهشت 1393
خدایا تو همان حس زیبایی هستتی که موقع نا امیدی میگوید نگران نباش من با تو هستم ..
پاسخ: خدایا! دوستت دارم


شهاب الدین
ساعت22:35---15 ارديبهشت 1393
سلام.. خدایا بفهمان که بی تو چه می شوم،اما نشانم نده.خدایا،هم بفهمان و هم نشانم بده که با تو چه خواهم شد!....خداروشکر که مشکلات حل شد و برگشتید...راستش میخواستم ازتون حلالیت بطلبم..من یه سال دبیرستان دخترانه درس میدادم،بعد از تعطیلات نوروز بیشتر از نصف کلاس عروس شدن و دیگه نیومدن...این چند وقت هم شما حضورتون یه خط در میون شده بود،با نرگس جان حدس زدیم که احتمالا ازدواج کرده باشید و یادم نیست به خانم تاجبخشیان یا ماه بانو خانم هم گفتم..شرمنده...ببخشید...

نرگس جان هم اینجا هستن و خیلی سلام دارند خدمتتون...این روایت رو هم اصرار دارند که براتون بنویسم.من بی تقصیرم!

دركتاب مستدرك الوساﺋل،مجلد نودو هشتم، باب صدوسی وچهارم، چاپ سوم،مبحث "مدخل الرمضان"آمده است: روزي يكي از شاگردان علامه بحرالعلوم درباب آداب رمضانيه،به سفارش حاج شیخ عبدالوهاب مشیرخراسانی،خدمت استادحاج ميرزا ابوالجواد آقاعراقی نجفی شرف حضوريافتند، ايشان نبودند،برگشتند!

ان شاالله موفق و سربلند باشید.
پاسخ: سلامی گرم به گرمای این روزها خدمت آقا شهاب و نرگس خانم. خوبید؟! ممنون از لطف بسیارتون!!!! نمیدونم چی بگم؟! اما شما خیلی راحت میتونید هروقت من نیستم، آمار منو ازخانم معلم بگیرید!! نیاز به این همه حدس نبود!! به هرحال چیز خاصی نبوده!! نیاز به عذرخواهی نبود! اشکال نداره!!! ازنرگس خانم عزیزهم بابت لطف زیادشون ممنونم! امیدوارم همیشه شاد باشن! من هنوز وقت نکردم وب شما رو کامل بخونم! اما با نگاهی که انداختم متوجه شدم گویا نرگس خانم یه کم کسالت داشتن! که گویا خداروشکربهترن! براتون آرزوی سلامتی دارم! بازهم از لطفتون ممنونم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 19:48 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب