متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





درس«ق»میداد یاد بچه ها
 در دبستان خانم آموزگار
واژه ها تکرار میشد یک به یک
 قوری و بشقاب و قندان و قطار
شادمان از درس تازه کودکی
 روی کاغذ دزدکی چیزی نگاشت
یک الف دنبال آن هم شین و قاف
خواند آن را عشق و اعرابش گذاشت
چون معلم دید آن مرقومه را
بی تامل روی آن خطی کشید
خواست چیزی گوید آن کودک ولی 
 جز خشونت در رخ خانم ندید
گفت با کودک معلم کای پسر:
اولا عین است اول حرف عشق
درس این حرف آخرین درس شماست
پس بناید کرد چیزی صرف عشق
ثانیا باید تمام بچه ها بشنوند 
 اینجا کلاس و مدرسه است
جای الفاظ چرند و چار نیست
جای تعلیم حساب و هندسه است
هر کس غیر از کلاس و مدرسه
 در سرش باشد هوای دیگری
یا سر و گوشش بجنبد در کلاس
 یا بگیرد درس من را سرسری
من خودم با چوب و خط کش بر سرش
 میزنم آنقدر تا آدم شود
یا به ناظم میدهم تحویل تا شر او
 از این دبستان کم شود
گفت کودک:با اجازه اولا
 ما یکایک بچه های آدمیم
در سر ما فکر خام نیست
 ما به حکم عشق اینجا باهمیم
ثانیا درس کلاس و مدرسه 
بی محبت جز در و دیوار نیست
بر مدار عشق میگردد جهان
پس سخن از عشق اینجا عار نیست
زین سبب ای مهربان آموزگار 
جای آن دارد بفرمایی چرا
میدهی در درس آخر یاد ما
اولین حرف از حروف عشق را؟
گفت با کودک معلم:وه-که خوش
 آتشی در جان من افروختی
آفرین بر تو که با برهان خود
درس اصلی را به من آموختی...

شعر از محمود سلطانی (آذین)



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت0:22---25 ارديبهشت 1393
خب نتونستم بخونم چون باید میرفتم یه جایی ..اما خب الان کاملش رو خوندم ..عالی بود
پاسخ: گفتم که شوخی کردم!!! اصلا نمیخوندی هم مهم نبود!!! اما این که وقت میذاری ومیخونی نشان دهنده معرفت شماست! ممنونم


sajjad
ساعت21:38---24 ارديبهشت 1393
الان نخوندمش !!!!! ..ولی عالی بود !! ..بعدا میخونم انشالله
پاسخ: شما که همه رو خوندی!!! اینم میخوندی دیگه!!! شوخی کردم!!! خوش اومدی داداشی!


ماه بانو
ساعت12:16---22 ارديبهشت 1393
سلااااام

از متن هايي كه براي معلم گذاشتين به عنوان يك معلم

كوچيك تشكر مي كنم

مهربوني تون هميشه تو خاطرم مي مونه عزيزم
پاسخ: سلام عزیزدلم. خیلی دلم براتون تنگ شده بوووود! مرسی که اومدین. خواهش میکنم. قابل شما رونداره! شما بهترین معلم هستید عزیزم. لطف دارید! مهربونی رو از معلم های مهربونی مثل شما ومعلم نازنینم یادگرفتم.


مریم
ساعت22:41---21 ارديبهشت 1393
سلام مهناز خانم عزیز!

مطلب فوق العاده ای بود...ممنون از شما

لذت بردم....
پاسخ: سلام عزیزم. ممنونم از لطفتون. محبت دارید. خوشحالم دوست داشتید.


زهرا
ساعت22:11---20 ارديبهشت 1393
خیلی قشنگ بود مهناز جونم...
پاسخ: ممنونم زهرای عزیزم.


مریم
ساعت20:01---20 ارديبهشت 1393
سلام

ای وای باید می گفتم قالب نوت مبارک

قالب نوت مبارک
پاسخ: سلام عزیزم. مرسی عشقم. هربار اسمتو یه مدل مینویسی جهت تنوع!؟ یا تست هوش!؟ ازاین به بعد فارسی بنویس مریم جون!!!!!!


Behnaz
ساعت19:42---20 ارديبهشت 1393
اندیشه ات بلند و روزت طلایی باد
پاسخ: متشکرم خانم معلم مهربون.


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت22:17---19 ارديبهشت 1393
یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد

رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد

تنها دل ساده ایست دارایی ما

آن هم شب عید تقدیم تو باد...



سلام مهناز عزیزم! شبتون به خیـــر!

ولادت امام جواد (ع) بر شما مبارک ! این گلها هم تقدیم قلب پاکتون:

@}
پاسخ:سلام الهه خانم عزیزم. ممنونم. عید شما هم مبارک! البته ببخشید دیرشد!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 17:26 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب