متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خدای مهربان..!

خواندمت پاسخم دادی ، به تو تکیه کردم نجاتم دادی،

به تو پناه آوردم کفایتم کردی...

خدای من..! 

چگونه ناامید باشم در حالی که تو امید منی...


 

 لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ

 إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ

 

از رحمت‏ خدا نوميد مشويد در حقيقت ‏خدا همه گناهان را 

می ‏آمرزد كه او خود آمرزنده مهربان است. ﴿زمر،۵۳



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت10:22---27 ارديبهشت 1393
مثل همیشه عالییییی
پاسخ: ممنونم


sajjad
ساعت23:16---26 ارديبهشت 1393
ای مهربان تر از پدر و مادر

Behnaz
ساعت14:52---26 ارديبهشت 1393
یاحسین(ع)

از تمام چیزایی که داری خدا رو جدا کن !

چی داری؟ هیچ.....

حالا به همه نداشته هایت ،خدا رو اضافه کن !

چه کم داری؟ هیچ


پاسخ: من همه چیز دارم! آخه خدارا دارم! خدایا دوستت دارم


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت22:56---25 ارديبهشت 1393
ای آن که به دل امید و رحمت داری

از حق طلب رحم و عنایت داری

در راه وفا به نذر خود سخت بکوش

گر میل رسیدن به سعادت داری
پاسخ: نیایش یعضی از ما ادم ها با خدا و درخواست از او برای حضور در زندگیمان مانند شیطنت بچه هایی است که در می زنند و….. فرار می کنند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 17:34 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب