متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف):

...هر کس بدون دستور ما در مال ما تصرف کند مرتکب گناه شده است و هر کس  ذره ای از مال ما را بخورد پس گویا آتش در شکم اوست.

بحار الانوار،ج53،ص183

اعتصاب(شهید مهدی کبیرزاده)

یک روز آمد و پرسید:«باباجان!خمس اموالت رو دادی؟!»

تعجب کردم؛با خودم گفتم:«پسر دوازده-سیزده ساله رو چه به این حرف ها؟!»

با اینکه پایبندی خاصی به مسائل شرعی داشتم،حرفش را به شوخی گرفتم و گفتم:«نه پسرم،ندادم؛ امسال رو ندادم».

از فردای آن روز لب به غذا نزد و دو روز به بهانه های مختلف، اعتصاب غذا کرد.

وقتی خوب پاپیچش شدم،فهمیدم به خاطر همان بحث خمس بوده!



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت18:36---2 خرداد 1393
سلام

مطلب جالب و قابل تاملیه

ممنون دست گلت درد نکنه
پاسخ: سلام. ممنونم.


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت17:49---2 خرداد 1393
ای که دور از من و در یاد منی

با خبر باش که دنیای منی

شادیت شادی من، غصه ات غصه من

خانه ات قلب من و قلب تو خانه من...



زیباااااا بوووود...

ســــلام مهناز گلم! خییییی از محبتتون در وبم ممنونم .
پاسخ: سلام الهه خانم عزیزم. قابل نداشت!!! بیشتر از اینا دوستتون دارم......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 2 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:38 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب