متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هوا آفتابی باشد یا ابری...

فرقی نمیکند...

بی تو...

چشمهای من...

همیشه بارانی است...

 

چرا امشب همه چیز دست به دست هم داده؟؟؟!!!

چرا قراره همش دلتنگ تو باشم؟!!

اول که فیلم ستایش!

دل آرام که به خاطر رفتن دوستش نازگل به یه شهر دیگه کلی گریه کرد!!!

وبعد هم خود ستایش که فقط با شنیدن صدای عاطفه بعد از چند سال دوری اشکاش سرازیر شد و ............

 

بعد هم بارش باران!

الان! تو این ماه! ماه تولدت! اونم اینجوری!!!

انگار وسط زمستونه! چنان میباره که ............

فکرکنم خدا هم دلش برات تنگ شده!! اما اون دیگه چرا؟؟!! اون که هرجا باشی میتونه پیشت باشه!!!

نه!! داره با من همدردی میکنه!!! میخواد بازم ثابت کنه که حواسش به من و حتی دلتنگی هام هم هست!!!

 


مریمم! مریم عزیزم!

به خودت هم گفتم! امشب دلم برات خیلی تنگههههههههههه

کاش پیشت بودم! کاش تو این اوضاع میتونستم حداقل کنارت باشم!

چرا باید ازهم دورباشیم؟؟ چراااا؟؟!!

چرا رفتی؟؟؟ کاش میشد همینجا بمونی و کنار هم باشیم.....

اما حالا که نیستی دعا کن بتونم غم این دلتنگی رو تحمل کنم!

دعاکن! برای منو تنهاییهام دعاکن!!

مریمی!

کاش حداقل میتونستی این متن رو بخونی!

کاش........

ببخش که جاهایی که باید پیشت میبودم، نبودم و تنها موندی......

اما فقط خدا میدونه که چقدر دوست دارم......

مریمم! عزیزم! آبجی جونی!

دلم خیییییللللللی برات تنگهههههههه

وهمیشه دوستت دااااارررررم

............................

 

به قول خانم تاج بخشیان مهربون ودوست داشتنیمون:

اشکهایم که سرازیر میشوند....

دیری نمی پاید که قندیل می بندد...

عجیب سرد است هوای نبودنت..........



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت13:30---3 خرداد 1393
کاش میشد با تو بودن را نوشت

تا که زیبا را کشم بر هر چه زشت

کاش میشد روی این رنگین کمان

مینوشتم تا ابد با من بمان......


پاسخ: فیزیک بعدترها ثابت می کند در روزهای بارانی جای خالی آدم ها بزرگتر می شود .... ممنونم مریم خانم عزیز....


مریم
ساعت13:18---3 خرداد 1393
سلام مهناز جون!خوبی عزیزم؟پست قشنگی بود فقط یه سوال؟مگه خدایی نا کرده برا دوستتون اتفاقی افتاده؟البته اگه دوست دارین جواب بدین...
پاسخ: سلام مریم خانم! ممنونم. چه خوبه که شما هم اسم دوست منید! وقتی اسمتون رو میبینم، یاد دوستم میفتم.... چیزی نیست!!! اصل موضوع اینه که الان از هم دوریم! یعنی یه مدته رفتن یه شهر دیگه....


kh
ساعت11:21---3 خرداد 1393
درکت می کنم همین



پاسخ: به سلامتی اونایی که تو اوج سختی ها ومشکلات به جای این که ترکمون کنن! درکمون میکنن!

عزیزدلم! یک دنیا ممنون بابت این همه مهربونیتون..... اما گریه نداشتیماقربونتون برم!!! من شکلک گریه نداااااااااارم.......................


kh
ساعت10:36---3 خرداد 1393
باران حس طراوت است



معنای تازگی است



همه چیز را تازه می کند



حتی زخم های کهنه را



دلتنگی ها را



آتش های پنهان زیز خاکستر را



حس نبودن آنان که دوستشان داریم



باران بهانه است



دلتنگی راباور کن



باران نقطه چین دلتنگی دوستان زمینی ماست تا.........



تا این که دلتنگ یار غریب آسمانی خود شویم



باران مژده است!



نوید پاک شدن !



تبریک تولدی دیگر!



مگر نه آن است که مولا علی فرمودند



چشم ها از اشک خشک نمی شود مگر به دلیل قساوت قلب وقلبها سخت نمی شوند مگر به دلیل گناهان



پس هر وقت بارانی شدی بدان تاخدا راهی نمانده است



امیدوارم از ابر دلت آرامش ببارد



تاج بخشیان










پاسخ:

باران یعنی نقطه چین تا خدا


باران بیاید یا نیاید ،
تو باشی یا نباشی ،
خاطرت باشد یا نباشد ،
من خیس از یاد توام !

متشکرم بهترین معلم دنیا...... چه متن زیبایی ............


ehsan
ساعت5:58---3 خرداد 1393
مقیاس اندازه گیری فاصله متر نیست ، اشتیاق است.

مشتاق که باشی حتی یک قدم نیز فاصله ای دور است
پاسخ: دلتنگى حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره تمنای بودنش را می کند


Sara
ساعت5:26---3 خرداد 1393
پسرخاله به آقاي مجري گفته بود:



آدما نباس دوست پيدا كنن



چون وقتي ميرن



وقتي ديگه نميشه بهشون زنگ بزني



وقتي نميتوني درد و دل كني



يا حتي باهاشون شوخي كني و بخندي



وقتي دلت براش تنگ ميشه و نميتوني ببينيش



همهء دوستت ميشه يك سري عكسا و خاطرات



هي يه چيزي گير ميكنه تو گلوت



اصلاً چرا آدما اين كارو ميكنن؟!



آدما باس هميشه تنها بمونن...!!!


پاسخ: ممنونم دوست گلم. من این متن رو خیلی دوست دارم.... چرا برای جواب دادن لوکس بلاگ شکلک گریه ندارهههههههههههههه ؟؟؟؟؟ به خاطر شکلک گریه هم که شده باید اسباب کشی کنم.........


امیرمحمد
ساعت23:37---2 خرداد 1393

پاسخ: ممنونم داداشی. اما حالا چرا تشویق؟؟؟!!!


شهاب الدین
ساعت23:35---2 خرداد 1393
سلام..شبتون به خیر..امروز صبح یه حدیث دیدم تو مسیر که البته فقط متنشو تونستم بخونم و فکر میکنم از حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم بو که فرمودند:

هر بار که انسان به هوای نفسش عمل کند,قسمتی از عقلش جدا میگردد که هرگز برنگردد.

با خودم گفتم حتما برای شما بفرستم...

باران که ببارد,فرقی نمیکند دلتنگ که باشی,اصلا دلتنگ هم که نباشی,میشوی..انگار تمام بغضهای عالم سر دلت سنگینی میکند...راست میگویند..باران مخصوصا بارن شبانه,همدردی آسمان است با بغضهای در گلو مانده زمین...و چه غمی بالاتر از غم غربت...غربت ودیعه خدا در زمین...و چه با مناسبت است اینکه خدا موقع نزول باران را یکی از مواقع استجابت دعا قرار داده..بلکه کسی دلش بگیرد و دلتنگ خلیفه و جانشینش در زمین شود و دعای فرجی بخواند...

التماس دعا
پاسخ: سلام. ممنونم. حدیث زیبایی بود. همینه که وضع جامعه ی مثلا اسلامی ما الان اینه و دیگه خیلی هامون دنبال هیچ دلیلی برای کارهامون نیستیم و فقط تقلید میکنیم وتوجیه..... متنتون درباره باران و دلتنگی هم خیلی قشنگ بود..... ممنونم..... محتاج دعا.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 2 خرداد 1393برچسب:, ] [ 22:40 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب