متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





من منتظرم که ماه شعبان برسد

نوری زفلک بر دل انسان برسد

میلاد ابالفضل و حسین بن علی

هم سید ساجدین و خوبان برسد

میلاد گل حسین یعنی اکبر

این سید و سرور جوانان برسد

من منتظر ظهور مهدی هستم

ای کاش خبر ، نیمه شعبان برسد



نظرات شما عزیزان:

Sajjad
ساعت22:50---10 خرداد 1393
. ای طبیبا بسر بستر بیمار بیا بهر دلداری دلسوخته زار بیا تو که دل را به نگاهی بربودی زکفم بپرستاری بیمار دل افکار بیا . . . به امید ظهورش . . .

Kh
ساعت12:41---10 خرداد 1393


خـواهی که به بزم انـس راهـت بدهـند ؟ /

ترتیب اثر به اشک و آهـت بدهـند ؟ /

برخـیز و سری بزن به باغ صلـوات/

در سایۀ عـرش تا پناهـت بدهـند /.

شعبان ماه صلوات است براي تعجيل درِ ظهور صلوات
پاسخ: اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم......


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت18:48---9 خرداد 1393
ســـــلام مهناز عزیزم! خوب هستین؟ ببخشید که دیر اومدم...

پست هاتون هم که مثل همیشه عالیند ، اعیاد شعبانیه پیشاپیش مبارک


پاسخ: سلام عزیییییزم.... ممنونم.... نه عیب نداره!!! آخه عادت کرده بودم هرروز بیاین پیشم! یه مدته کم پیدا شدید! دلم براتون تنگ میشه!!! ممنونم! اعیاد برشما هم مباررررک


Behnaz
ساعت14:11---9 خرداد 1393
شعبان بهانه اي است براي دوستي با خدا ، لحظه هايت سرشار از اين دوستي باد.



پاسخ: درلحظات با خدابودنتان مرا نیز از دعای خیرتان فراموش نسازید...

ممنونم خانم معلم عزیز...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:19 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب