متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

دکترها جوابش کرده بودند !

فقط یکی می گفت :

دارویی برایت می نویسم

حتماً جواب می دهد . . .
 
 
 
آخه آقا جون .....؟؟؟؟؟!!!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت22:19---21 خرداد 1393
سلام...........
مهناز جان من نمی دانم..شما کجایی چه شکلی هستی...ولی از روی شخصیت شما برای خودم یه تصویر درست کردم........
من نمی دانم چه حالی داره این وبلاگ شما که وقتی وارد ان می شم این اندازه آرامش دارم من.........
شاید به خاطر فضایی معنوی می باشد که شما این جا ایجاد کردید به هر حال بنده از وبلاگ شما آرامش می گیرم همین وبس....
من همه چیز دارم....هیچ چیز در این دنیا از لحاظ مالی، خانواده وظاهر کم ندارم منتها یه مشکلی دارم از شما می خواهم با اون قلب پاکت در مجالس های معنویی در نمازت برای من دعا کنید.......
دوست ندارم بیشتر از این به امید پزشکان بشینم دیگه خیلی کم آوردم جا زدم......فقط خدا ودعای شما دوستان را می خواهم.....التماس دعا
پاسخ: سلام لیلا خانم... شما لطف دارید.... خداروشکر که شما همچین احساسی درباره وبلاگم دارید...... من از لحاظ مالی خدارو شکر تا حالا مشکلی نداشتم! اما به نظرم خوبه که آدم از لحاظ معنوی بی نیاز باشه!!!! من خودم هنوز این حس رو پیدا نکردم!! اما خوشحالم که شما درباره وبم این حس رو دارید...... من هر چی دارم تا حالا از خدا دارم...... همیشه فقط خودش هوامو داشته..... میسپارمت به همون خدا که مهربان تر از او سراغ ندارم.....


لیلا
ساعت19:48---21 خرداد 1393
یا امام رضا.................

پاسخ: یا امام رضا...


مریم
ساعت22:33---18 خرداد 1393
ای راهب کلیسا!کمتر بزن به ناقوس
خاموش کن صدا را،نقاره می زند طوس
آیا مسیح ایران،کم داده مرده را جان؟
بردار جان خود را،با ما بیا به پابوس
آنجا که خادمینش،از روی زایرینش
گرد سفر بگیرند،با بال ناز طاووس...
پاسخ: ممنونم مریم خانم .... من این شعررو خیلی دوست دارم.... یادگاری معلم مهربونمه.....


امیرمحمد
ساعت17:03---18 خرداد 1393
فدای اهل بیت

sajjad
ساعت10:38---18 خرداد 1393
الله اکبر یا غریب الغربا
پاسخ: یا غریب الغربا


Kh
ساعت10:11---18 خرداد 1393
اللهم الرزقنا !
پاسخ: دلم حیاط بارونی امام رضا (ع) رو میخواد....... هییییییی خدا........


Behnaz
ساعت0:34---18 خرداد 1393
فرومایه کسی است که چیزی دارد که او را از خدا باز می دارد
امام رضا (ع)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 17 خرداد 1393برچسب:, ] [ 22:34 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب