متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات
 
 
[تصویر: 32149174189493695910.gif]
 
 
یعنی میشه یه روز این تصویر واقعی بشه...؟؟؟؟!!!!
آقامون با همین پرچم بیان...؟؟؟!!!
وما هم در رکابشون باشیم...؟؟؟!!!

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت12:42---26 خرداد 1393
من دختر دایی حکه مه ام به وبلاگ من سر بزنید
پاسخ: چشم خدمت میرسم...


حكيمه
ساعت10:42---24 خرداد 1393
ان شا الله

زهرا
ساعت16:56---23 خرداد 1393
انشا الله...
اللهم عجل لولیک الفرج...


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت23:22---22 خرداد 1393
ان شاءالله یه روز بیاد که در حضور خود آقا نیمه شعبان رو جشن بگیریم
پاسخ: ان شاءالله


ماه بانو
ساعت22:23---22 خرداد 1393

می گویند از این ستون تا اون ستون فرج است
آقا عمری است که تمام ستون ها را گز کرده ام
پس چرا نمی آیی؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ: تو بهر ِ آمدن آماده ای ولی ما نه/ "آقا بیا" به زبانها ولی به دلها نه/ بگو زمان "ظهورت" به ما نظر داری/ به جان "حضرت زهرا" نگو تو آقا نه/


سارا
ساعت20:20---22 خرداد 1393
 
امام زمان (عج):

قلبهای ما جایگاه مشیت الهی است ،

پس هر گاه او بخواهد ما هم می خواهیم.
عيدتون مبارك
پاسخ فکر میکردم که من دلداده ام/ بهر یاری کردنت آماده ام/ تا به اعمال خودم کردم نگاه/ دیـدم از چشمان ِ تو افتاده ام/
ممنونم دوست عزیزم.... عید شما هم مبارک ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:, ] [ 17:44 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب