متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

اس ام اس تبریک روز تولد

 

فوووووووت .....

فووووووووت ....
فوووووووت .....
فووووووووت ...
فوووووووت ....
بیا شعما رو فوت کن !!!
تولدت مبارک !!!

امروز با شکوهترین روز هستیست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد
و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد
به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک

 

گل مریمم!
ماه من!

بهترین دوستم!
تولدت مبااااااااررررررک



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت0:04---29 خرداد 1393
سلام
مريم.جون خرداد ماه نيست!!! بلكه خردادي ها ماهن
هم تولدت رو تبريك ميگم
هم داشتن دوستي مثل مهناز جون رو
پاسخ: سلام مهربون من! الان آبانی بشم دوباره؟؟؟!!!! این جمله رو به منم گفته بودید که!!!؟؟؟ بالاخره من ماهم یا مریم!!؟؟؟؟ متشکر بابت مهربونیتون! منم به خودم و مریم عزیزم داشتن معلمی مثل شما رو تبریک میگم..... دوستتون داریم.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:, ] [ 18:36 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب