متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دلتنگى

حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره

تمنای بودنش را می کند

چقدر دلتنگ حضورت هستم

کاش تصویرت نفس می کشید

دلتنگی یعنی

فاصله ای که با هیچ بهانه ای پر نمی شود !

 

دلم براتون تنگه معلم عزیزم!

خیلی دلم هواتونو کرده عزیزدلم!



نظرات شما عزیزان:

fateme.a.
ساعت11:37---5 تير 1393
قــــــــــــــــــــــهرم...

با دنــــــــــــــــــــــــیایی که...

بـــــــــــــــــــــــــین مان فـــــــــــــاصله ای ...

بــــــه درازای بی تــــــــــــــــــو بودن گــــــــذاشت...

لــحظاتی هســــــــــت که :

هیــــچ چیز این زندگی قانع ام نمی کند ؛

فقط و فقط نیاز به اندکـی تـــــــــــــ♥ـــــــو دارم ...

دلتنگ که بـــــــــــــــــاشم

ســــــاده ترین حرف ها هم

اشـــــــــکم را در می آورد

یاد تو که جــــــــای خود دارد...

(خواستم بگم همدردیم)
پاسخ: دلتنگ که باشی حتی یک تشابه اسمی نابودت میکند...
آره فاطمه جونم! فکرکنم فقط تو درکم میکنی!!!


Behnaz
ساعت0:08---3 تير 1393
کاش دستانم آنقدر بزرگ بود که می توانستم چرخ دنیا را به کامت بچرخانم اما کسی را میشناسم که بر همه چیز تواناست ، تو را به او می سپارم !
پاسخ: فاصله ها دروغ هستند وقتی مهربانی تو از دور هم احساس میشود..... ممنونم خانم معلم مهربون


نرگس
ساعت0:06---3 تير 1393
سلام مهناز خانم عزیزم..خوبی خانمی؟؟راستی دیدی الکی پز دادم؟اشتباه گرفته بودم؟خیلی ممنون از طرفداریات!@};
شهاب جان خیلی سر موضوع سربسرم میذاره.آخه من فقط 20 سالمه ولی شهاب هی میگه 36!.-
تازه اون شب هم تقصیر من نبود واقعا.مقصر اصلی دوستم بود
اما خداییش درکت میکنم.منم یه معلم دینی داشتم که خیلی دوسشون داشتم و از وقتی دیپلم گرفتم دیگه ندیدمش.البته الان دیگه اون حس اونروزا رو ندارم ولی اونروزا خیلی دلم تنگ میشد.بخصوص تو حوزه که درسا شبیه درسای کلاسمون بود خیلی یادشون میفتادم.ایشالله هرجا هستن خوب و خوش باشن ومنم دعا کنن.
ولی یه چیزی بگم؟خدا فقط به دل آدم نگاه میکنه اون دنیا.ببینه ما ته ته دلمون چی میخواستیم و کی رو دوست داشتیم.خیلی خوبه که شما خانم تاجبخشیان عزیز رو که یکی از بنده های واقعا خوب خدا هستند تا این حد دوست دارید و اینهمه دلتون براش تنگ میشه.ایشالله همه این دل تنگیا و دوستیا باعث رشد و تقرب شما بشه..
این روزا و شبای آخر ماه شعبان مارو از دعا محروم نکنی
شب خوبی داشته باشی عزیزم.خدانگهدارت
پاسخ: سلام نرگس خانم عزیزو شیطون!!!!! بله دیگه! اگه 20 سالتون نبود که انقدر شیطونی نمیکردید!!!! پس شما از من کوچکترید!!! باشه از این به بعد من میشم آبجی بزرگه! بابت اون شب، بد نشد که!!! خواست خدا بوده! حتما یه حکمتی داشته! معلم من که فقط معلم دینیم نبودن! ایشون معلم همه ی زندگی من هستن! روز به روز هم علاقه ام بهشون بیشتر میشه! ان شاءالله ..... ممنونم! بله ایشون که به نظر من بهترین بنده ی خدا هستن! خدا کنه خدا شاگرد ایشون بودن رو ازم قبول کنه! محتاج دعای شما آبجی کوچکترم هستم!!! چشم.....


Kh
ساعت21:37---2 تير 1393
اگر روزی دلم گرفت
یادم باشد که خدا با من است
یادم باشد که فرشتگان برایم دعا می کنند
یادم باشد که ستاره ها شب را
برایم روشن روشن خواهند کرد...

پاسخ: هیییییی!!! امان از دلتنگی....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 2 تير 1393برچسب:, ] [ 20:34 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب