متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

زندگی بوم سفیدیست...

من و تو نقاش‌های این صفحه‌ایم٬

زندگی را می‌توان زیبا نگاشت...

زندگی را می‌توان رنگی کشید...

اندکی رنگ محبت٬

بیشتر رنگ عشق٬

سایه روشن‌هایی هم رنگ صفا!



نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت23:25---4 تير 1393

سلام برای مقدمه ورود به مهمونی خدا
پستی گذاشتم اومدم دعوتتون کنم ممنون میشم بیایید و دلنوشته ای برای خدا بذارید
التماس دعا

پاسخ: سلام. چه خوب. چشم خدمت میرسم! محتاج دعا...


Behnaz
ساعت22:14---4 تير 1393
خدایا! کمک کن تابتوانم باری از دوشی بردارم، کمک کن شادی را به دل آنانی که دوستشان دارم هدیه کنم
پاسخ: آمین...


ماه بانو
ساعت19:43---4 تير 1393
سلام چه پست های قشنگی!
می بینم مذاکرات مفید بوده
پاسخ: سلام عزیزمهربون! ممنونم. قراربود مذاکره کنید، برام کلاس تابستونی بذارن! نذاشتن که!!! چه جوری مفید بوده اونوقت!!!!؟؟؟؟ نه! من هنوز دلتنگم! اما باید بسوزم وبسازم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, ] [ 16:15 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب