متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت16:36---6 تير 1393
شهاب دیشب که براتون پیام داد، بعدش ازم خواست بیام ببینم خوب بوده یانه! عذاب وجدان میگیره زود.هی فکر میکنه نکنه بد بوده.نکنه ناراحت شه و از این حرفا.ولی خدا رو شکر بد نبوده و شما هم ناراحت نشدین!
آهان یادم افتاد در ادامه پیام حذف شدم توضیح دادم که واسه اینکه بتونم بیام اینترنت بچه ه ا رو بابا شون فرستادم برن پارک که عماد به زور راضی شد بره! حالا خودش عاشق پارکه ها ولی به قول شهاب دم در بهشتم اگه باشه و بهش بگیم برو تو ،ازر لج ما میره جهنم!
دیگه خیلی پر حرفی کردم.ببخشید. میبوسمت عزیزم.خوش باشی
پاسخ: نه چرا ناراحت؟؟!! چیزی نگفتن که!!! فقط ببخشید شما خیلی دیر میاید اینترنت و من اون موقع خوابم!!!!! آخی! طفلی!!!! ممنونم از محبتتون! مرسی که اومدید! من که از حرف زدن باشما سیر نمیشم!!! وقت کردید بازم بیاید! منم میبوسمتون! مرسی.


شهاب الدین
ساعت0:38---6 تير 1393
سلام.شبتون به خیر.اول از بابت مزاحمتی که احیانا براتون ایجاد شده،متاسفم.و البته خوشحال از این برخورد مقتدرانه که راستش منم یکم ترسیدم!
اینطور هم که از مطالبتون متوجه شدم،گویا حالتون بهتره خداروشکر.
پستهای این صفحه هم مثل همیشه خیلی خوبند.میخواستم درباره حجاب براتون شعر بنویسم ولی بهتر دیدم یه جمله بگم:
سرکار خانم مهناز.من از شما و تمام خانمایی که زحمت میکشید در هر شرایطی ،گرمای تابستون،برف و بارون زمستون،با بچه،با وسیله،و خلاصه همه جا و همه وقت از چادر به عنوان پوشش کامل استفاده میکنید متشکرم.دربرابر این فداکاری و ایثارتون جز تشکر چیزی ندارم تا تقدیم کنم.اما از خدای بزرگ میخوام تا خودش به بهترین وجه از خزانه لایتنهاییش پاداش شما رو بده.
حجاب شما قبل از اینکه امنیت برای شما باشه،سلامتی و موفقیت برای ما بوده.خانواده سالم و وپر نشاط من،یکی از نتایج به زحمت افتادن شماست.
شب خوش
پاسخ:نمی دانید چه لذتی دارد وقتی سیاهی چادرم ، دل مردهایی که چشمشان به دنبال خوش رنگترین زن هاست را میزند... نمی دانید چه لذتی دارد وقتی مردهایی که به خیابان می آیند تا لذت ببرند،ذره ای به تو محل نمی دهند ... نمی دانید ; چه لذتی دارد وقتی در خیابان و دانشگاه و … راه می روید و صد قافله دل کثیف، همراه شما نیست... نمی دانید;واقعا نمی دانید چه لذتی دارد این حجاب!
سلام. شما چرا؟؟!! ببخشید! اما لازم بود! حالم که نمیدونم؟! من این متن رو بعد از پست هایی که دیروز گذاشتم، نوشتم! اما همش درگیره! واقعا ما به کجا داریم پیش میریم؟؟!!! چرا هرکار دلمون میخواد میکنیم؟! نمیدونم!!! بگذریم! ممنونم! شما لطف دارید! اما ما به دستور پروردگارمون عمل میکنیم! اگه همه مردها هم مثل شما به دستور خدا عمل کنن، وضع مملکتمون اینجوری نمیشه!!!!
به نظرم این جمله خیلی قشنگه! پشتوانه هرزن بد حجاب، یه مرد بی غیرته!!!


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت17:48---5 تير 1393
«فاطمه» با دست خود بر گل نوشت
«مقنعه» دارند گلهای بهشت
چهره گل از نظر پوشیده است
«چادر» عصمت به خود پیچیده است
زن کرامت می کند احساس یاس
عشق زیبا می شود در این لباس
پاسخ: غنچه پرپر میشود چون از حجاب آید برون/ حفظ کن در نزد نامحرم حجاب خویش را/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:, ] [ 11:18 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب