متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تضمین شعر آقای فاطمی در برابر شعر حضرت آقا:

سرخوش زسبـوی غم پنهــانی خویشم             چون زلف تو سرگرم پریشانی خویشم
در بزم وصال تو نگـویـم زکم و بیـش             چون آینه خو کرده به حیرانی خویشم
لـب بـاز نکـردم به خروشـی و فغـانی              مـن محـرم راز دل طـوفــانـی خویشم
یک چند پشیمان شدم از رندی و مستی            عمری است پشیمان زپشیمانی خویشم
از شوق شکرخند لبـش جان نسپـردم               شرمنـده جانـان ز گران جانـی خویشم
بشکسته ‌تر ازخویش ندیدم به همه عمر           افسرده دل از خویشم و زندانی خویشم
هر چند « امین » ، بستۀ دنیا نیـم اما             دلـبـسـتـۀ یــاران خــراسـانـی خویشم.

 

و اما شعر آقای حمید رضا فاطمی:

 

من عاشـق آن رهبــر نورا نــی خـویشم         آن دلبــر وارستــۀ عـرفـانـی خــویشم
عمـری است غمیـنم ز پریشانـی آن یار         هـر چنـد که محزون ز پریشانی خویشم
در دام بـلایت شـده ام سخـت گرفتـار           امـواج بـلای دل طوفــانــی خـویشم
چون نقـش نگـارین تو بر دیـده در افتــد         گمگشتــۀ این دیـدۀ بـارانــی خـویشم
زان لحظه که مجنون شدم از زلف سیاهت         در کوهم و در دشـت و بیـابـانی خـویشم
از شـوق وصال تو چه ویرانـه شد این دل          چندی است که شاد ازدل ویـرانی خویشم
یک لحظه پشیمان نشدم از غم آن دوست           عمری است که مشغول نگهبـانی خـویشم
دل کنـده ام از عـالـم دنیــایـی و لیکـن           دلـبستــۀ آن یـار خـراسـانــی خـویشم
تـوفیـق زیـارت بـه جمـالـش نـدهنــدم             این غــم به که گویم غم پنهانـی خـویشم
زان روز که در بنـد نگـاه تـو اسیـرم            افسـردۀ دیـدارم و زنـدانــی خـویشم
سرباز و نگهبـانـم و هم حامـی جـان از             جـمهـوری اسـلامـی ایـرانــی خـویشـم
من گـرچـه در ایـن دایـره شاعـر نیم امـا              تضمیـن گـر شعریش به نـادانـی خویشم

 

منبع:http://www.tebyan.net



نظرات شما عزیزان:

ثنــــای دوست داشتنی
ساعت11:57---7 تير 1393
حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران بر شما مبــــاااارک
پاسخ: ممنونم عزیزم.... برشما هم مبارک


kh
ساعت9:10---7 تير 1393
از چند روز پیش عملیات رمضان شروع شده ،

نبرد انسان با نفس ،

و مثل آن روزها شعار همیشگی؛ جنگ جنگ تا پیروزی ست ...

و قصد خداوند پیروزی توست در نبردی که برایت آسانش کرده ،

پیروزی بر دشمنی تشنه و گرسنه

پس بر تو باد ظفر ، در جهادی اکبر

رمضان مبارک
پاسخ: ممنونم مهربونم. ماه مبارک رمضان برشما هم مبارک


Kh
ساعت23:48---6 تير 1393
شبیه قطعه ی گنگی که توی پازل نـیست

شکسته های دلم بی توهیچ کامل نیست

دلــم گــرفـتـه از ایـن نـبـضـهــای تـکــراری

دلــی کــه یـاد تو را دم نمی زند دل نیست

چـقـدر پـشت سرت حـرف می زنـنـد ولــی

نــگــاه آیـنــه جز نـقطـه ی مـقابـل نـیست

بــیـــا و دست مــرا هــم بــگیـر، غیـر از تـو

کــســی بــرای دلــم احــترام قائل نیست

تو گفته ای که می آیی غروب جمعه و حیف

همیشه حرف زدن با عمل معادل نیست !!

پاسخ:در راه مانده ایم همه، راهمان بده/ بی تو چقدر جمعه؟ حبیبا امان بده/ هرچند از گناه سیاهم ولی بیا/ یک جلوه از ظهور خودت را نشان بده/


نرگس
ساعت16:31---6 تير 1393
یعنیا جا داره که همین جا برم یک عدد مشت تو دهن این لوکس بلاگ پیام خوار بزنم!!
کلی نوشته بودم سر سه سوت همشو خورد!
خب یه بار دیگه از اول مینویسم:
اول که سلام گرم و احوالپرسی و یه عالم اظهار دلتنگی بود
بعدش هم گفتم که نبینم کسی به مهناز خانم ما چپ نگا کنه ها!شما فقط اسم آدرس بده.بردا نه پس فردا شماره و قطعه و ردیفشو تحویل بگیر!
بعد هم برات درد دل کردم که بلاگ اسکای بازی درآورده واسم و باز نشده و منم که آدرستونو حفظ نبودم مجبور شدم از گوگل سرچ کنم که خدا رو شکر مال خانم معلم بود تو گوگل
فکر کنم همین بود پیام قبلیم.اگه چیز دیگه ای یادم اومد بعدا مینویسم برات.
پاسخ: سلام نرگس خانم!!!! شما و عصبانیت؟؟؟!!! من خودم لوکس بلاگ رو میکشم!!! آخه ماشاءالله چندتا اسم داشت!!! آدرس هم که خبری نیست!!! اما چشم!!! امروز چقدر خشن شدید؟؟!! راستی هروقت خواستید وب منو تو گوگل پیدا کنید، فقط کافیه اسم خانم معلم عزیزم رو تو گوگل سرچ کنید، وب منم باز میشه!!!!!


نرگس
ساعت16:16---6 تير 1393
چقدر آشنا می نمایی غریبه



بگو از کجا ، از کجایی غریبه





در این شهر و این شب چه بی سر پناهی



نداری مگر آشنایی غریبه





دل نخل ها تازه شد از عبورت



مگر تو ولی خدایی غریبه ؟





تو در آسمان نگاهت چه داری



که کردی دلم را هوایی غریبه ؟





غبار کدامین سفر بر تو مانده است



که گرد از دلم می زدایی غریبه ؟





به کارِ که بستی گره چفیه ات را



که کار از من می گشایی غریبه ؟





تن شهر بوی تو را می دهد آی !



تو جان کدام آشنایی غریبه ؟





کمین گاه دیو است این شهر ، ای شب



مگر در دل من در آیی غریبه





تو رفتی و مانده است در کوچه ی شهر



نشان از توام ، رد پایی غریبه







" غلامرضا کافی "


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 6 تير 1393برچسب:, ] [ 14:30 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب