متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نظرات شما عزیزان:

ایرانمنش
ساعت13:20---13 مرداد 1393
سلام مهناز جان . بسیار زیبا بود . خدا قوت . بی معرفت نباش به من هم سر بزن و در مورد مطالبی که می نویسم نظرت را بگو . ممنون
پاسخ: سلام عزیزم. ممنونم. یه مدت نبودم، ببخشید. چشم، میام.


نرگس
ساعت15:55---10 مرداد 1393
سلام مهناز جان..خوبی عزیزی جان؟
عیدت مبارک گلم.البته با کمی تاخیر
هرچند که انگکار شما هم تشریف نداشتین.ایشالله که درگیریتون خیر باشه عزیزم..شایستی هم که زیارتی رفته باشین نه؟پس دورادور زیارت قبول و التماس دعا
خانمی دلم خیلی خیلی برات تنکگگه
برگشتین،زود و تند و فوری مطلب جدید بذار لطفا.ادامه بدی همین موضوعو ها.یوخ نگی ماه رمضان تموم شد دیگه نذاری!
راسی شهاب جان هم سلام داره خدمتت..خودش براش سخته الان تایپ کردن.
خداحافظ گلم


مریم
ساعت14:34---7 مرداد 1393
خداحافظ ای محفل وصف یار

خداحافظ ای ماه پروردگار



خداحافظ ای سربه سر شور و حال

خداحافظ ای لحظه های وصال...

عیدتون مبارک...امیدوارم لحظه های خوشی سپری کنید...


حكيمه
ساعت15:39---6 مرداد 1393
عيد سعيد فطر مبارك باد

لیلا
ساعت12:59---6 مرداد 1393
سلام............
همیشه دست هایی که کمک می کنن..........
بهتر از لب هایی هست که دعا می گویند.....

اگر کسی پیدا شد که معنی این بیت را به خوبی درک کند......
بی شک عبد خوبی ایست....برای پروردگار
عید شما پیشاپیش مبارک


شهاب الدین
ساعت6:46---5 مرداد 1393
در روایات داریم که شب عید فطر کمتر از شب قدر نیست، کمتر نیست یعنی از نظر اثرش بر اعمال ما کمتر از شب قدر نیست، یعنی آثاری که در شب قدر بر اعمال ما مترتب می شود، چه بسا همان آثار در عید فطر هم بر اعمال ما مترتب می شود. من جمله از اعمال ما «دعا» است، یعنی شب عید فطر هم مثل شب قدر در اجابت دعا اثر دارد.

آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی (ره)

اى خداوند، اینک با او وداع مى‏کنیم، همانند وداع با عزیزى که فراقش بر ما گران است و رفتنش ما را غمگین و گرفتار وحشت تنهایى کند...

بدرود اى ماه دست یافتن به آرزوها، اى ماه سرشار از اعمال شایسته بندگان خداوند.

- بدرود اى یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادى و اى مصاحبى که راههاى نیکى و فضیلت را پیش پاى ما هموار ساختى.

بدرود که آزاد شدگان از عذاب خداوند، در تو چه بسیارند، و چه نیکبخت است آن که حرمت تو نگه داشت.

-بدرود اى ماهى که هیچ ماه دیگر را توان همسرى با تو نیست.

- بدرود که به هنگام وداع از تو نه غبارى به دل داریم و نه از روزه‏ات ملالتى در خاطر.

- بدرود که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم و هنوز رخت بر نبسته از رفتنت اندوهناک.




پاسخ: ممنون. التماس دعا


حكيمه
ساعت14:42---4 مرداد 1393
آره...راس ميگي
زيبابود
ممنونم
پاسخ: کاش...


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت13:18---4 مرداد 1393
کاش

Behnaz
ساعت1:28---4 مرداد 1393
خرمنی در دامن صحرای محشر سبز کرد
هرکه مشت دانه ای، در رهگذار مور ریخت
صائب تبریزی
پاسخ: خیلی زیباست خانم... ممنونم


کوثر
ساعت0:14---4 مرداد 1393
فقط گفتی به ما پرواز ، پرواز! / در زندان غیبت کی شود باز ؟

بدون تو چگونه پرگشاییم؟ / برای هر عمل هستی سر آغاز . . .

یا مهدی ادرکنی

پاسخ: یا مهدی ادرکنی


شهاب الدین
ساعت22:53---3 مرداد 1393
خب یه کمی هم درباره این مطلبتون حرف دارم.راستی نمیدونم پیام قبلی رو خصوصی ارسال کردم یانه.اگر نیست بی زحمت تاییدش نکنید.
این پوستر رو که قطعا شما طراحش نبودید و یقینا فقط به خاطر یادآوری مساله رسیدگی به مستمندان و یتیمان انتخاب کردید.پس روی سخن من با طراحای همچین پوستراییه.راستش من خیلی خوشم نمیاد از این مدل شعارها.به نظرم ته ته همه این جور جملات عارفانه،برمیگرده به همون تز صوفیگرانه که شریعت رو نردبان رسیدن به خدا میدونه.که دل باید پاک باشه.که تکلیف برای اوناییه که هنوز در راهند و کسایی که به مقصد نرسیدن...
که خب شما بهتر از من میدونید اینا همش اوهامه و بالاترین مثال نقضش ائمه معصومین علیه السلام هستند که تا آخرین لحظه عمر شریفشون به تک تک دستورات و تکالیف الهی پایبند بودند.
از طرفی ما عبدیم.موظف به انجام دستور.نه اینکه فیلسوفانه بشینیم برای خدا تکلیف معین کنیم که بهتر نیست به جای فلان دستور،بهمان دستور رو بدی؟
درسته که تمام احکام الهی،فلسفه عقلی و منطقی دارن.ولی ما شاید فقط به یه لایه سطحی از دلائل اون حکم بتونیم دست پیدا کنیم و اصل دلائلش برای ما معلوم نیست.یکی از فلسفه های وجوب روزه،درک حال گرسنگانه.اما هزار و یک دلیل دیگه هم داره که ما خبر نداریم و ما فقط موظفیم به اونچه که تکلیف شدیم عمل کنیم.
از طرفی احکام اسلام همه جانبه است و بر عکس آیین انحرافی مسیحیت امروزی،فقط شامل رابطه با خدا نمیشه.بلکه احکام اجتماعی اش خیلی بیشتره.به عنوان مثال همین حجاب یکی از مهمترین احکام اجتماعی اسلامه.در مورد مستمندان و یتمیان هم خدا تکالیفی مثل خمس و زکات رو تعیین فرموده و همینطور نفقه.اساسا اگر ما حدود دقیق نفقه رو متوجه بشیم و عمل کنیم بهش،تعداد فقرای جامعه خیلی کم میشه.اما خدا نخواسته بالاتر از خمس و زکات و نفقه،بخشش و صدقه ای رو واجب کنه،چون حکمت مختار بودن انسان اینجور اقتضا میکنه.و الا که میشد به شیوه کمونیستها یه سقف مالکیتی برای هر فرد تعیین کنه و مازادش رو بگیره.
چون خدا خودش بلده روزی هرکسی رو بهش برسونه و محتاج بذل و بخشش ما بنده ها نیست.این دنیا رو تا به حال گردونده و بعد از این هم میگردونه.این وسط از ما فقط اطاعت محض میخواد.نه حتی پیشنهاد!
خیلی خیلی معذرت میخوام بابت زیاد حرف زدنم!شرمنده.نمیگفتم خوابم نمیبرد.
پاسخ: سلام. ممنون.
بابت نظرتون خیلی ممنونم. اما فقط یه چیزی بگم! من با گذاشتن این عکس قصد تکلیف تعیین کردن برای خدا رو نداشتم! بلکه دقیقا برعکس قصد تعیی تکلیف برای خودم وامثال خودم داشتم!
امثال برنامه جشن رمضان تاثیر زیادی برام داشت، تا حداقل هربار یاد این برنامه میفتم بگم: خدایا شکرت!
وقتی میدیدم بعضی ها حتی خونه ندارن که توش زندگی کنن، حالم بد میشد! اما من نمیتونم کاری کنم!
این عکس هم خیلی وقت پیش سیو کردم. دیروز که تو عکسام دنبال یه عکس میگشتم، چشمم خورد بهش! و گذاشتمش اینجا!
وفقط وفقط به دلیل این که خودم یادم بمونه روزه فقط مال این نیست که گشنه بمونم تا درکشون کنم! بعد از این درک کردن، باید دست به کاربشم و یه کاری کنم!! حتی در حد یه عروسک!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, ] [ 19:42 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب