متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 خانم تاج بخشیانم

عزیزترازجونم

همه وجود و هستی و زندگی و دنیای من

اصلا مهم نیست کسی دوستتون داشته باشه یانه؟؟!!

بارها گفتم بازم میگم:

شما فقط مال من هستید

مهم نیست بقیه درباره تون چی میگن؟!

من خودم جونمو براتون میدم

من براتون میمیرم



بی خیال حرف دیگران!

بگذار ازحسودی دق کنند!

 

 

من دوستتون دارم و به این دوست داشتنم افتخار میکنم

 



نظرات شما عزیزان:

ثنــــای دوست داشتنی
ساعت14:14---13 مرداد 1393
سلاااام مهناز عزیزم! خوبی عزیز؟
واقعا خسته نباشید می گم بابت این پستای زیبات!
البته که اگه یه دنیا گل هم به پای خانم تاج بخشیان عزیز بریزیم بازم کمه!
پس با اجازه تون من این گلهای ناقابلو به ایشون تقدیم می کنم
پاسخ: سلام الهه خانم جونم. ممنونم عزیزم. مرسی از این همه لطف و محبتتون. وممنون بابت گلها


مریم
ساعت13:17---13 مرداد 1393
زیبا بود
پاسخ: ممنون. ولی شما کدوم مریم خانم هستید؟!


حانیه
ساعت0:15---13 مرداد 1393
من حسودی نکردم مهناز///http://loxblog.ir/ایشا
پاسخ: من که متظورم شما نبودی حانیه جونم!!!! گریه نکن فدات بشم. شما که کاملا احساس منو درک میکنی عزیزم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:, ] [ 23:36 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب