متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





من خــــــــــوشبخــــت ترینم ..

چـــون تــــــــو رو دارم ..

تــــــویی که ..

حتـــــی فکر کردن بهت ..

قلبمـــــو گرم میکـــــنه ..

تـــــو رو با همـــه دنیــــــا هم عوض نمیکنم ..

هیـــــچوقت اینقــــــدر آرامش نداشتـــم

محبوب ِ قلبـــــم ..

دوستــــــت دارم......

 

 

خانمم!

اون نوره که وسط این قلبه میدرخشه، شمایید تو قلب من!

عزیزید



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت9:55---14 مرداد 1393
"آرامــش" هنرِ نپرداختن به انبوه مسائلیست،
که حل کردنش سهم خداست...

لحظه هايت لبريز از آرامش ❤
چه تصوير زيبايي !
يك. دنيا تشكرعزيزم


پاسخ: تو با من باش و بگذار عالمی از من جدا گردد چو یک دم با تو بنشینم دل از هر غم رها گردد!
قابل نداره عزیزدلم. خوشحالم که خوشتون اومده!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:30 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب