متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

ابرها به آسمان تکیه میکنند

درختان به زمین

 

ومن به مهربونیه  تو

 

آخه خداجونم!

چرا انقدر خانم منو مهربون آفریدی؟؟؟!!!


خو نمیشد همه آدما مثل ایشون مهربون باشن؟!



نظرات شما عزیزان:

بانو
ساعت14:21---16 مرداد 1393
آرزویم این است:

دیدن اوج غرورت در صبح

و رسیدن به همه رویایت

من دعا خواهم کرد

روزهایت پر نور

شب تو مهتابی

دل تو صادق و صاف رنگ باران باشد



و خدایی که همین نزدیکیست در امانش باشی......

تقدیم به شما و خانم تاج بخشیان گل

پاسخ: ممنون از لطف تون بانوخانم


امیرمحمد
ساعت19:44---14 مرداد 1393
هر چی بگم قشنگ بود کم گفتم
پاسخ: ممنونم، لطف داری.


حكيمه
ساعت13:06---14 مرداد 1393
خوب چيكار كنم منم ي معلم مثه معلم تو ميخوام
پاسخ: ای جانم عزیزم! شما هم حتما همچین معلمی داری! به نظرمن همه معلم ها خوبن! فقط معلم من بهترینن!


حكيمه
ساعت12:54---14 مرداد 1393
زيبابود
ديگه داره بهت حسوديم ميشها
پاسخ: مرسی عزیزم. حسودی نداشتیما!!!!!


rosha
ساعت12:15---14 مرداد 1393


Kh
ساعت9:49---14 مرداد 1393

پیش از من و تو بسیار، بودند و نقش بستند

دیوارِ زندگی را زینگونه یادگاران

وین نغمه ی محبت بعد از من و تو مانَد

تا در زمانه باقیست آوازِ باد و باران
خيييييلللليي ممنونم عزيزم از اين همه محبت جبران نشدني

پاسخ: شایــــــــــد نفسمــــ… دلیڵ زنـــــــده بودنم بــــاشه امـــــــا… بے شک تـــــو تنـــــها دلیــــل همیــــــن نفســـــے...
اینجوری نگید عزیزم!!! من هیچ وقت نمیتونم یه ذره از محبت های شما رو جبران کنم!
خیــــــــــلــــــــــی عزیزید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:58 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب