متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





با من تماس بگیر خدایا

 

 

هر روز

شیطان لعنتی

خط های ذهن مرا

اشغال می کند

هی با شماره های غلط

زنگ می زند آن وقت

من اشتباه می کنم و او

با اشتباه های دلم

حال می کند

 

**

 

دیروز یک فرشته به من می گفت:

تو، گوشی دل خود را

بد گذاشتی

آن وقت ها که خدا به تو می زد زنگ

آخر چرا جواب ندادی

چرا برنداشتی؟

 

**

 

یادش بخیر

آن روزها

مکالمه با خورشید

دفترچه های کوچک ذهنم را

سرشار خاطره می کرد

امروز پاره است

آن سیم ها که دلم را

تا آسمان مخابره می کرد

 

**

 

اما

با من تماس بگیر خدایا

حتی هزاربار

وقتی که نیستم

لطفا پیام خودت را

روی پیام گیر دلم بگذار

 

 

نوشته خانم عرفان نظرآهاری

ازکتاب " روی تخته سیاه جهان با گچ نور بنویس "



نظرات شما عزیزان:

فاطیما
ساعت17:25---4 شهريور 1393
خیلی زیبا بود

حكيمه
ساعت11:49---4 شهريور 1393
زيبا ، عالي ، آموزنده ، مفيد بود
مهناز جججججججججججججونم دوستت دا رم
ممنونننننننننننننم
پاسخ: منم دوستت دارم عزیزم. مرسییییییییییی


مریم 11
ساعت10:13---4 شهريور 1393
خیلللییییییییییییی قشنگ بود مهناز خانوم
پاسخ: ممنونم مریم خانم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 3 شهريور 1393برچسب:, ] [ 11:43 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب